به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۳۲۰۱۶۲

بهتربن نوع تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ کدام است؟

گروه کسب و کار:
بهتربن نوع تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ کدام است؟
دیجیتال مارکتینگ؛ از لازمه های دنیای امروز برای کسب و کارهای مختلف
در دنیای امروزی استفاده از تلفن های همراه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و مجازی شدن کسب و کارها در میان مردم بسیار رواج پیدا کرده است. به عبارت دیگر دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی به قدری در میان کاربران نفوذ کرده اند که در حال گرفتن جایگاه دنیای حقیقی هستند. در چنین روندی کسب و کارهایی که قصد دارند در میان مردم شناخته شوند و از یک روش بازاریابی مناسب استفاده کنند، به سراغ دیجیتال مارکتینگ می روند. دیجیتال مارکتیگ روش های مختلفی دارد که شما می توانید با استفاده از برند خود را معرفی کنید. به عنوان مثال یکی از این روش ها تولید محتوای ویدئویی است. این مطلب جذاب را برای رونق دادن به کسب و کار خود از دست ندهید.

دیجیتال مارکتینگ دقیقا به چه معناست
دیجیتال مارکتینگ شاخه های متفاوتی دارد، به همین دلیل تعریف کردن آن با استفاده از تنها یک جمله کار دشواری است. به عنوان مثال یکی از شاخه های مهم آن طراحی سایت های تخصصی است. با این حال برای تعریف این روش بازاریابی به تعریف نیل پتل (Neil Patel) مراجعه می کنیم که به انتخاب مجله معتبر فوربز در میان 10 فرد برتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. ایشان دیجیتال مارکتینگ را به روش زیر تفسیر می کند:
"به هر شکلی از بازاریابی که توسط دستگاه های الکترونیکی انجام شود، دیجیتال مارکتینگ گویند."

چرا باید به سراغ استفاده از دیجیتال مارکتینگ برویم
حالا به سوال اصلی می رسیم که اصلا چرا باید به سراغ استفاده از دیجیتال مارکتیگ برویم. اگر از این موضوع گذر کنیم که وجود ویروس کرونا کسب و کارهای سنتی را زمین گیر کرده است و امروز کسب و کارهای دیجیتال هستند که در حال محبوب شدن هستند، در ادامه چندین ویژگی دیگر را نیز مرور می کنیم:
•    شناخته شدن برند شما در میان مشتریان:
از دلایل اصلی استفاده از دیجیتال مارکتینگ این است که شما بتوانید در میان مشتریان خود بیشتر شناخته شوید و اطلاعات مثبت کسب و کار خود را در غالب محتوای سرگرم کننده به مشتریان برسانید
•    فرصت های تجاری کسب و کار شما بیشتر می شود:
با استفاده از فرصت های متعددی که در فضای مجازی برای رشد کسب و کار شما ایجاد می شود، می توانید درآمد بیشتری داشته باشید
•    با دیجیتال مارکتینگ می توانید به اطلاعات ارزشمندی مانند سلیقه مشتریان دست پیدا کنید:
دستیابی به اطلاعات ارزشمندی مانند نظرات مشتریان یا سلایق این افراد در کسب و کار های سنتی همواره جزو چالش های افزایش درآمد بوده است، اما امروزه می توانید این اطلاعات بینظیر را از شبکه های اجتماعی یا پلتفرم های دیگر مانند وردپرس دریافت کنید تا بر روی سلایق کاربران خود تمرکز کنید
•    تبلیغات در فضای مجازی قیمت به نسبت ارزان تری دارند
قرار دادن یک بیلورد در مرکز شهر به سرمایه ای نیاز دارد که شاید بسیاری از کسب و کارهایی که تازه راه اندازی شده اند، نمی توانند این سرمایه را فراهم کنند. بنابراین این بیزینس ها به فضایی نیز دارند تا بتوانند با هزینه کم تر به همان میزان دیده شوند؛ که فضای مجازی این امکان را فراهم کرده است.
قرار دادن یک بیلورد در مرکز شهر به سرمایه ای نیاز دارد که شاید بسیاری از کسب و کارهایی که تازه راه اندازی شده اند، نمی توانند این سرمایه را فراهم کنند. بنابراین این بیزینس ها به فضایی نیز دارند تا بتوانند با هزینه کم تر به همان میزان دیده شوند؛ که فضای مجازی این امکان را فراهم کرده است.

بهترین نوع تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ کدام است
دیجیتال مارکتینگ همانطور که پیش از این نیز گفته شد، دارای شاخه های متفاوتی است که شما با استفاده از آن ها می توانید مشتریان خود را جذب کنید و اعتماد آن ها را کسب کنید. باید در ابتدا بگوییم که هیچکدام از این روش ها برتری ذاتی نسبت به دیگر روش ندارد. به طور کلی شما باید بتوانید تشخیص دهید یا با استفاده از یک آژانس بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ به این درک برسید که، بهترین روش برای کسب و کار شما کدام است. روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید در این روش ها تبلیغات کنید و روند رشد خود را سریع تر کنید.

تبلیغات به روش کلیکی
تبلیغات به روش کلیکی
 
یکی از بهترین روش های تبلیغات در دنیای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات کلیکی هستند که دو نوع PPC و CPC هستند. این دو مفهوم در کل شبیه هم هستند و به معنا دریافت هزینه تبلیغ دهنده به ازای هر کلیک هستند. این روش تبلیغات در دنیای دیجیتال مارکتینگ را می توان به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها معرفی کرد، زیرا شما هزینه تبلیغاتی را می دهید که جامعه آماری شما بر روی آن کلیک می کنند.

تبلیغات به روش ساخت بنر
از دیگر بهترین روش های تبلیغات در دنیای بازاریابی دیجیتال، تبلیغات به روش ساخت بنر یا همان تبلیغات نمایشی است. در این روش یک بنر گرافیکی از خدمات یا محصولات مورد نظر یا حتی با جملات خاص، کاربران اینترنت را شامل افرادی که جزو جامعه آماری شما نیستند را به سایت خود بکشانید. این بنرها می توانند ثابت، متحرک یا تعاملی باشند.

تبلیغات با استفاده از روش هدف گیری مجدد
در دنیای امروزی افرادی که در دنیای دیجیتال هستند از اهمیت سئوی سایت غافل نیستند. با این حال روشی نوین وجود دارد که می تواند مشتریان و کاربرهای سایت شما را مجددا به سایت شما بازگرداند که به این روش هدف گیری مجدد یا همان ریتارگتینگ گویند. در این روش وب مسترها با توجه به اطلاعاتی به نام Cookies تبلیغات کاربران را هدفمند می کنند. به عبارت دیگر افرادی که زمانی در سایت شما بوده اند، در صورتی که دوباره قصد داشته باشند در اینترنت جستجو کنند، با تبلیغ سایت شما روبرو می شوند.



با گرندیما در میان رقبای خود بدرخشید
کسب و کارهای سنتی دیگر مانند گذشته محبوبیت و رواج ندارند، بنابراین با سرعت پیشرفت تکنولوژی تمامی بیزینس ها باید به دنبال دیجیتالی شدن باشند تا بتوانند درآمد مناسبی داشته باشند. دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتالی کمک عظیمی به بیزینس هایی می کند که با سرمایه پایین ولی ایده های بزرگ شروع می کنند. این روش بازاریابی شاخه های مختلفی مانند بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی دارد.
اگر به دنبال یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای افزایش درآمد خود هستید، ما به شما استفاده از خدمات سایت گرندیما را پیشنهاد می کنیم. این شرکت تازه تاسیس با تمام کارشناسان خود، آماده بهبود روند کسب و کار شما در فضای مجازی هستند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها