به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۲۰۸۱۴

آمانوف: استقلال سکوی پرتاب من است

گروه ورزشی: عزیزبک آمانوف امیدوار است در باشگاه جدیدش خیلی زود به جام قهرمانی برسد.
آمانوف: استقلال سکوی پرتاب من است
عزیزبک آمانوف امیدوار است در باشگاه جدیدش خیلی زود به جام قهرمانی برسد. او که با انرژی‌های مثبت هواداران استقلال روحیه‌ای مضاعف یافته در تلاش است در کمترین زمان ممکن خودش را با بازی در ترکیب استقلال وفق دهد. آمانوف با انگیزه بسیاری گام به استقلال گذاشته و به‌ دنبال باز کردن دروازه‌های بزرگتر است.

عزیزبک آمانوف را باید دومین ازبک تاریخ باشگاه استقلال دانست. بازیکنی که دقیقاً در همان پستی بازی می‌کند که پیش‌تر سرور جبارف در آن نقطه توپ می‌زد. آمانوف اما با سن پایین‌تر آمده تا شاید سال‌های بیشتری در خدمت استقلال باشد. البته جبارف نیز در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود عملکرد تحسین برانگیزی در استقلال داشت و توانست مهره مفیدی برای این باشگاه باشد، اما به آمانوف می‌شود بیشتر دل بست چون او جوانی را هم با خود به استقلال آورده است.

سرانجام با استقلال قرارداد بستی و بازیکن این تیم شدی. چه حسی از این قرارداد داری؟

آمدن به تیمی که در فوتبال آسیا شناخته شده است لذتبخش است. ایران یکی از مدعیان اصلی فوتبال آسیا به شمار می‌رود و در رده باشگاهی نیز تیم‌های خوبی دارد. استقلال یکی از تیم‌های مطرح در قاره آسیا است و من از عقد قرارداد با این باشگاه بزرگ خیلی خوشحالم. حقیقت این است، روزی که فهمیدم استقلال من را می‌خواهد فکر نمی‌کردم این انتقال قطعی شود اما حالا اینجا هستم؛ در باشگاه شما استقلال.

ظاهراً قرار است در همان پستی بازی کنی که پیش‌تر هموطنت در استقلال بازی می‌کرد.

من قبل از اینکه به ایران بیایم روی فوتبال ایران مطالعه کردم. قبل از من سرور جبارف بازیکن استقلال بود. با او مشورت‌هایی داشتم و او استقلال را تیم متفاوتی دانست. برای همین خیلی ترغیب شدم که هر چه زودتر در ترکیب این تیم بازی کنم. من برای بازی در ترکیب استقلال لحظه شماری می‌کنم. امیدوارم همان بازیکنی باشم که آقای سرمربی و هواداران می‌خواهند.

با چه هدفی لیگ ایران را انتخاب کردی؟

اینجا آمده‌ام تا پشرفت کنم. می‌دانم که فوتبال ایران بشدت زیر ذره‌بین است. خیلی از تیم‌های اروپایی بازیکنان شما را مورد توجه قرار می‌دهند و ایرانی‌های بسیاری در اروپا مشغول به فعالیت هستند. ایران، بخصوص باشگاه استقلال سکوی پرتاب من به آینده خواهند بود و باید بتوانم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم. استقلال تیمی بین‌المللی است که همه آسیا این باشگاه را می‌شناسند.

استقلال سال‌ها است قهرمان نشده و تو برای این به جمع آبی‌ها آمدی که در راه رسیدن به این عنوان کمک باشی.

انتظارات از باشگاه بزرگ بالا است. استقلال تیمی است که در ایران همیشه مدعی قهرمانی بوده و ما باید تلاش کنیم جایگاه استقلال در صدر جدول حفظ شود. کار راحتی نیست اما استقلال بازیکنان بزرگی دارد که می‌توانند در این راه کمک کننده باشند. من هم همه تلاشم را می‌کنم تا همان بازیکنی باشم که آقای سرمربی انتظار دارد. باید خیلی زود با استقلال هماهنگ شوم، این خیلی مهم است.

صحبتی با هواداران استقلالی داری؟

ممنونم از لطف و محبتی که آنها به من داشتند. با آنها در صفحه شخصی‌ام درارتباط بودم. از یک ماه پیش که بحث حضورم دراستقلال داغ شد آنها برایم انرژی مثبت فرستادند و این خیلی من را تشویق کرد تا به پیشنهاد استقلال نگاه ویژه‌ای داشته باشم. امیدوارم بتوانم هواداران را راضی کنم و در آخر با هم جشن قهرمانی بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها