به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۳۲۰۹۶۶

زیدان برای انتقال هالند به رئال دست به کار شد!

گروه ورزشی: نشریه بیلد ادعا کرد که دوشنبه گذشته ارلینگ هالند جلسه مهمی در آلمان داشت و زین الدین زیدان نیز میهمان ویژه آن بود.
زیدان برای انتقال هالند به رئال دست به کار شد!
ارلینگ  هالند در چند سال اخیر به یکی از درخشان‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا تبدیل شده و به نظر می‌رسد فقط باشگاه‌های بزرگ اروپایی نیستند که برای دستیابی به او تلاش می‌کنند.
این بازیکن 21 ساله مدت‌هاست که با نایکی قرارداد دارد و با این شرکت که یکی از بزرگترین مراکز تهیه لباس و لوازم ورزشی است کار می‌کند.
 

 
با این حال قرارداد او با این شرکت معروف در ‌ماه ژانویه به پایان رسیده و هنوز توافق جدیدی نیز صورت نگرفته است. همین موضوع شرکت‌های رقیب را امیدوار کرده که بتوانند او را به چهره اصلی شرکت خودشان تبدیل کنند.
اخیرا ادعا شد که نایکی و پوما هر دو آماده هستند تا پیشنهادی در حدود 50 میلیون یورو برای پنج سال به این بازیکن ارائه دهند تا او در طول این مدت از محصولات و البسه آنها استفاده کند. این دو برند بزرگ با مینو رایولا، مدیربرنامه هالند، در حال مذاکره هستند.
 

 
امروز اما نشریه بیلد آلمان پرده از ملاقات بین هالند و نماینده های کمپانی آدیداس برداشت. دوشنبه گذشته جلسه ای بین هالند و آدیداس در ساختمان مرکزی این کمپانی برگزار شد که در آن علاوه بر بازیکن نروژی، وکلای او، پدرش و نیز یک میهمان بسیار ویژه حضور داشت. این میهمان کسی جز زین الدین زیدان نبود. اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه رئال مادرید که مدت هاست چهره جهانی آدیداس محسوب می شود، در این جلسه حاضر بود تا هالند بیش از همیشه ترغیب به امضای قرارداد شود.
 

 
قرارداد همکاری هالند با آدیداس به خصوص خبر خوبی برای رئال و بد برای بارسلوناست. رئال سال‌هاست با آدیداس همکاری دارد ولی اسپانسر اول بارسلونا نایکی است. اگر هالند در نهایت به آدیداس ملحق شود، این کمپانی می تواند در راه انتقال او به باشگاه مادریدی کمک مهمی باشد. حضور زیدان در این جلسه نیز اگر در نهایت موثر واقع شود، کمک دیگری از سوی اسطوره به باشگاه محبوبش خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها