به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۲۱۱۸۱

سیر صعودی اُمیکرون در پایتخت

سیر صعودی اُمیکرون در پایتخت
گروه جامعه: فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلانشهر تهران با بیان اینکه پایتخت در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: آمار مراجعان بستری و سرپایی کرونا به بیمارستان‌های تهران همچنان در حال افزایش است.به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلانشهر تهران در حاشیه نمایشگاه محصولات تولیدی واحدهای فناور و دانش‌بنیان حوزه سلامت گفت: آمار ورودی بیماران جدید کرونایی در روز گذشته هزار و هفت نفر بود که از این تعداد حدود ۲۹۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره تعداد مراجعان سرپایی کرونا اظهار کرد: آمار مراجعان سرپایی در روز گذشته ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر بود که عدد قابل ملاحظه‌ای است.زالی با بیان اینکه، شهر تهران همچنان دارای وضعیت قرمز کرونایی است، تصریح کرد: دو شهر استان تهران دارای وضعیت نارنجی و مابقی شهرهای استان تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.وی افزود: تا صبح امروز تعداد بیماران بستری در مراکز درمان استان به ۴ هزار و ۲۵۰ نفر رسیده است که از این تعداد حدود هزار و ۱۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
برچسب ها: اومیکرون تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها