به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۲۲۰۲۸

مطهری: مهاجم خارجی را باید در تمرینات ببینیم

گروه ورزشی: مربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد تاکتیکی بازیکنان تیمش، از رقابت سختی که برای تکرار قهرمانی دارند خبر داد.
مطهری: مهاجم خارجی را باید در تمرینات ببینیم
 حمید مطهری مربی پرسپولیس درباره برتری مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار سختی بود و آلومینیوم تیم قابل احترامی است. به تیم و کادرفنی اش تبریک می گویم. بازی در نیمه اول واقعا سخت بود. یک مقدار ناهماهنگی هم بین بچه های ما بود و توپ زیادی از دست دادیم. با صحبت های زیادی که در بین نیمه زدیم شرایط را تا حدودی تغییر دادیم.
وی ادامه داد: دستورات تاکتیکی را در نیمه دوم خوب اجرا کردیم. بعد از گل هم شکل بازی را تغییر دادیم و از نتیجه راضی هستیم.
مربی پرسپولیس درباره اعتراض حریف به عملکرد داوری گفت: به نظر من داوری مشکلی نداشت و نظر آنهاست.
مطهری درباره عملکرد رامین رضاییان گفت: ما یک تیم به تمام معنا هستیم. رامین هم مثل بقیه به وظایف خود عمل کرد. ضمن اینکه ما بزرگان خوبی داریم مثل سیدجلال، وحید و کمال که خودشان را در قالب تیم حل می کنند.
مربی پرسپولیس درباره مهاجم اروپایی مدنظر این باشگاه گفت: بازیکنی است که قرار است در تمرینات حاضر شود و او را ببینیم. اینکه قراردادی بسته شود یا نه باید او را ببینیم.
مطهری درباره رقابت با استقلال در صدر گفت: هر بازی در لیگ یک فینال حساس و مهم است. سپاهان هم تیم خوب و قابل احترامی است و به نظرم آنها هم امیدوار هستند اما رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است. همه بازی ها مهم است و انشاالله از این بازی های سخت عبور کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها