به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۳۲۲۵۷۰

کشف یک مشکل در گلکسی اس ۲۲ اولترا

کشف یک مشکل در گلکسی اس ۲۲ اولترا
گروه فناوری:سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا قربانی یک مشکل در صفحه نمایش شده است.رسانه فرانسوی Fandroid در گزارش خود به مشکل نگران کننده جدیدترین تلفن هوشمند برتر سامسونگ یعنی Galaxy S۲۲ Ultra اشاره کرد.براساس گزارش BGR India؛ این مقاله در واقع بر وجود مشکل صفحه نمایش دستگاه تأکید می‌کند. اگرچه این مشکل در طول آزمایشات انجام شده قبل از رسمی شدن تلفن هوشمند هم دیده شد، اما اکنون در دستگاه سایر کاربران نیز ظاهر شده است. با توجه به اینکه مشکل رایج به نظر می‌رسد، این وضعیت را برای همه مصرف کنندگان نگران کننده‌تر می‌کند.
 
یک اشکال در نمایشگر سامسونگ Galaxy S۲۲ Ultra
ابتدا اجازه دهید کمی در مورد مشکلی که کاربران سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا با آن مواجه هستند توضیح دهیم؛ بنابراین فراندروید توضیح می‌دهد که یک نوار خاکستری هنگام تماشای محتوای ویدیویی در YouTube و Netflix در وسط صفحه می‌نشیند. در تالار گفتمان سامسونگ، کاربری به نام FFFan به اشکال مشابهی اشاره می‌کند: من با S۲۲ Ultra خود مشکل دارم، نوار پیکسل‌هایی مانند تلویزیون‌های قدیمی اشعه کاتدی فقط زمانی که یک ویدیو تماشا می‌کنم ظاهر می‎شود. Alexl۰۲ به نوبه خود اعلام می‌کند: " امروز S۲۲ Ultra را دریافت کردم و هنگام باز کردن قفل یا تماشای Netflix یا هر ویدیوی پخش دیگر، مشکلی را روی صفحه می‌بینم ".


طبق تحقیقات اولیه آن‌ها، این مشکل به طور کلی زمانی ظاهر می‌شود که صفحه نمایش در تعریف WQHD+ استفاده شود. فراندروید تصریح می‌کند که به نظر می‌رسد این مشکل پس از انجام ریست کامل گوشی هوشمند از بین رفته است؛ بنابراین مشکل بسیار جزئی به نظر می‌رسد و می‌تواند از طریق یک به روز رسانی در آینده برطرف شود. در حال حاضر، سامسونگ به انجمن رسمی خود در مورد این باگ صفحه نمایش واکنشی نشان نداده است؛ بنابراین مشتریان شاکی از این باگ منتظر پاسخ شرکت کره جنوبی، به روز رسانی یا تنظیم مجدد کامل دستگاه خود هستند.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها