به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۲۲۶۶۶

تراکتور نهمین تیمی که برابر استقلال دبل دبل شد!

گروه ورزشی: تراکتور به نهمین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که برای دو فصل متوالی و در دیدار برابر استقلال، رفت و برگشت تن به شکست داد.
تراکتور نهمین تیمی که برابر استقلال دبل دبل شد!
در حالیکه استقلال باید فردا و از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف فجرسپاسی برود، این تیم هفته گذشته به رکورد جالب توجهی دست یافت و آن نیز، دبل دبل کردن تراکتور بود. یعنی آبی ها طی دو فصل متوالی، موفق شدند که رفت و برگشت از سد این تیم عبور کنند.
آبی پوشان فصل گذشته در دیدار رفت و با هدایت محمود فکری موفق شدند که با نتیجه 3 بر یک تراکتور را در تبریز شکست دهند و در بازی برگشت نیز با حضور فرهاد مجیدی، دو بر یک از سد این تیم گذشتند. استقلال امسال نیز در هر دو دیدار رفت و برگشت با یک گل تراکتور را برد تا در 4 بازی متوالی موفق به دبل دبل کردن این تیم شود.
تراکتور همچنین به نهمین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که برای دو فصل متوالی، در هر دو مسابقه رفت و برگشت برابر استقلال شکست می خورد. پیش از این، 9 تیم دیگر به سرنوشت تراکتور دچار شده بودند.
 

 
پگاه گیلان و شموشک نوشهر نخستین تیم هایی بودند که در لیگ برتر برای دو فصل متوالی دبل شد. آنها در لیگ های سوم و چهارم در 4 تقابل متوالی برابر استقلال شکست خوردند. سپس برق شیراز تیمی بود که در 6 دیدار متوالی در 3 فصل، برابر استقلال مغلوب شد. آنها در لیگ های چهارم، پنجم و ششم برابر آبی های پایتخت تن به شکست دادند.
استقلال در لیگ های هفتم و هشتم، دو تیم راه آهن و استقلال اهواز را دبل دبل کرد. این اتفاق در لیگ های هشتم و نهم برای ابومسلم مشهد تکرار شد. راه آهن دوباره و در لیگ های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم در دیدارهای رفت و برگشت برابر آبی های پایتخت شکست خورد.
سایپا نیز در لیگ های سیزدهم و چهاردهم و سپیدرود رشت در لیگ های هفدهم و هجدهم در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر استقلال شکست خوردند تا آبی های پایتخت 10 مرتبه در لیگ برتر و برابر 9 تیم مختلف، در هر دو دیدار رفت و برگشت طی 2 فصل متوالی، به پیروزی برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها