به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۲۲۷۴۷

لیونل مسی رفته؛ حالا وقت انتقال به بارسلوناست!

گروه ورزشی: ممکن است پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی و تکنیکی یوونتوس فصل بعد با لباس بارسلونا به میدان برود.
لیونل مسی رفته؛ حالا وقت انتقال به بارسلوناست!
 قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و علیرغم اخبار و شایعات فراوان، هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد انجام نشده است. به نظر می رسد یوونتوس تمایلی به پرداخت دستمزد مورد نظر پائولو دیبالا ندارد و به همین علت این همکاری بعد از هفت سال احتمالا رو به پایان است.


 
نشریه اسپورت در گزارشی خبر از احتمال انتقال این بازیکن به بارسلونا داده است. در واقع ممکن است فصل بعد شاهد حضور پائولو دیبالا در ترکیب بارسلونا و انتقال عثمان دمبله، ستاره ناراضی کاتالان ها به تورین باشیم.
البته پائولو دیبالا پیشنهادهای دیگری از لیگ برتر نیز پیش روی خود دارد، اما خود این ستاره خلاق و آرژانتینی علاقمند است در اسپانیا و لالیگا بازی کند. البته این اولین بار نیست که شایعات انتقال دیبالا به بارسلونا مطرح شده است. سه فصل پیش نیز بلوگرانا برای جذب این بازیکن اقدام کرد، اما پائولو دیبالا در آن مقطع به این نتیجه رسید که هم پست بودن با لیونل مسی باعث کاهش کارآیی و افت او در نوکمپ خواهد شد. 
اما حالا و با جدایی لیونل مسی، بارسلونا به شدت در ترکیب خود به بازیکنی مانند پائولو دیبالا نیاز دارد و می تواند باعث بازگشت این بازیکن به روزهای اوج شود. البته پائولو دیبالا 13 میلیون یورو در فصل از یوونتوس دریافت می کند که برای بارسلونا در این شرایط رقم بسیار زیادی محسوب می شود. به هر حال در صورت عدم تمدید طی هفته های آتی با یوونتوس، احتمال جدایی پائولو دیبالا و انتقال او به بارسلونا بیشتر خواهد شد.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها