به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۳۲۲۹۵۸
دلیل تصویب طرح جنجالی مجلس مشخص شد؛

طرح صیانت را به تصویب رساندند تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد!

طرح صیانت را به تصویب رساندند تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد!
گروه سیاسی: «رای‌گیری کمیسیون مشترک درباره طرح صیانت باطل نیست، این قضیه یک جو رسانه‌ای بود» این اظهارات یکی از اعضای کمیسیون مشترک طرح صیانت درباره خبرپر چالشی مبنی بر باطل شدن رای‌گیری طرح صیانت منتشر شده بود، است. طرح صیانتی که از زمان تصویب به بحث داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و باعث نگرانی هر چه بیشتر افکارعمومی و کارشناسان شده است. در همین رابطه با ، عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت با سایت دیده بان ایران گفت و گو کرد كه در ادامه می‌خوانید
احمدحسین فلاحی گفت: کلیات طرح صیانت به طور کامل به تصویب رسیده است. هیچکس نمی‌تواند رای نماینده را باطل کند! معاونت قوانین مجلس و مرکز پژوهش‌ها جایگاه خدماتی و مشاوره‌ای دارند و اصلا نمی‌توانند رای نمایندگان را باطل کنند! در حال حاضر کمیسیون مشترک در جایگاه صحن عمل می‌کند. همه نمایندگان من جمله همین دوستان دو بار در صحن رای دادند و همه چیز را به کمیسیون مشترک سپردند! روز رای گیری هم ۲۰ نفر از اعضا حضور داشتند که از این ۲۰ نفر ۱۹ نفر رای مثبت به کلیات طرح صیانت دادند. یکی از نمایندگان مخالف طرح صیانت در مجلس شورای اسلامی اظهارنظر کرد که این فرد حتی اسم طرح را نمی‌دانست! این از طرفی بسیار جای تاسف و از سویی دیگر باعث خوشحالی است که کسانی‌که مخالف طرح صیانت هستند، انسان‌های ناآگاه و بی اطلاعی هستند! بنده اعلام می‌کنم اصلا رای نمایندگان باطل نشده و این خبر از اساس کذب است!
وی گفت: امروز استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و رسانه‌های معاند که ملت ایران را حتی از واردات دارو محروم کردند، دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند! همین‌ها بودند که مردم یمن را قتل‌عام کردند حالا همین‌ها مدافع حقوق بشر و مسئولیت تحریک مردم بر علیه طرح صیانت را بر عهده گرفته‌اند! آیا مخالفت رسانه‌ های معاند با طرح صیانت برای مردم جای سوال نیست؟ امام همیشه می‌گفت که اگر دشمن روزی از ما تعریف کرد ما باید عزا بگیریم. امروز دشمن در همه موارد در حال مخالفت کردن با ماست، این یعنی ما راه درست را پیش گرفته‌ایم! غربی‌ها کی دوست و دلسوز ما بودند که حالا برای ما کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند؟
فلاحی گفت: ما هیچ موقع نگفتیم که از نرم‌افزارهای بیگانه استفاده نکنید. حرف ما این است که باید شبکه‌های اجتماعی ضابطه‌مند و قانونمند باشد! تا زمانی‌که زیرساخت‌های خودمان را آماده نکنیم شبکه‌های اجتماعی را تعطیل نمی‌کنیم. اینکه می‌گویند مجلس می‌خواهد فضای مجازی را ببندد تهمت‌ زدن‌های افراد ناآگاه است.
این  عضو کمیسیون طرح صیانت در پاسخ به این پرسش كه برخی ادعا می‌کنند که طرح صیانت آمد تا یک آبان ۹۸ دیگر اتفاق نیفتد آیا شما این قضیه را تایید می‌کنید؟؛گفت: بله؛ کاملا درست است. طرح صیانت به این دلیل است که ما دیگر شاهد یک آبان ۹۸ دیگری نباشیم. آن سکانی‌که مخالف قانونمند کردن فضای مجازی هستند کسانی هستند که در همان سال‌ها در جامعه تشنج ایجاد کردند. برخی از کسانی‌که مخالف طرح صیانت هستند از جمله اصلاح‌طلبان همان کسانی هستند که در آبان ۹۸ مردم را تحریک کردند.
برچسب ها: فضای مجازی

علی
United States
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ۰۸:۴۸
......................
خودشون شروع میکنند.............. (383613)
لاخئعغف
United Kingdom
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ۱۰:۴۵
تو .......... خودری (383619)
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۳
آبان 98 هم اگر به مردم حمله نمیشد اتفاقی نیم افتاد
................ کار مردم نبود ......... این رو من نمیگم محمود احمدی نژاد رییس جمهور محبوب اصلگراها در یک فایل ویدئویی گفته (383621)
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۱
وقتی جنایتکاران .....به سزای اعمال شان نرسند نتیجه میشه همین ............ (383626)
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ۱۴:۴۴
چرا باید افرادی مثل........... تریبون داشته باشند این جماعت......... جامعه هستند برای ایرانی جماعت مایه شرمساری در دنیا میباشن................ میخواد برای ملت بزرگ ایران تصمیم بگیره زرشک (383628)
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ۲۱:۱۵
از اینکه معاون قوانین مجلس تو دهن بعضی از نمایندگان مانند ......... و ........... زده از ایشان تشکر فراوان بعمل میاد دستش درد نکنه (383641)
اعتماد السلطنه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ۲۲:۲۹
آهان پس! ماجرا از این قرار بوده و ما خبر نداشتیم (383647)
منا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ۱۹:۳۲
دلم میخواد بدونم این خوش تیپ چندتا رای
داره که میخواهد برای هشتاد ملیون تصمیم
بگیره (383705)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها