به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۲۳۱۵۶

قهرمان بوکس جهان برای اوکراین لباس رزم پوشید

قهرمان بوکس جهان برای اوکراین لباس رزم پوشید
گروه ورزشی:قهرمانان پیشین بوکس حرفه‌ای جهان برای دفاع از کشورشان به پا خاستند. ویتالی کلیچکو، شهردار کیف برای دفاع از کشورش اوکراین مقابل تهاجم نیروهای روسی به پا خاسته است.ویتالی کلیچکو، قهرمان سابق بوکس جهان آماده است علیه تهاجم کشور روسیه به خاک کشورش اوکراین، ایستادگی کند. ویتالی کلیچکو قهرمان اسبق بوکس حرفه‌ای جهان در دسته سنگین وزن است که از 47 مسابقه خود 45 پیروزی کسب کرده است. از این 45 پیروزی، 41 برد با ناک اوت حریفان به دست آمده است. او پس از بازنشستگی، دکترای تربیت بدنی گرفت و از سال 2014 شهردار کیف، پایتخت اوکراین است. ولادیمیر، برادر کوچک‌تر ویتالی کلیچکو نیز که قهرمان سابق بوکس حرفه‌ای جهان است، همراه با او علیه ارتش روسیه مبارزه خواهد کرد.


ویتالی کلیچکو که از ثروت‌مندترین افراد اوکراین است، می‌خواهد کشورش را در سخت‌ترین شرایط حمایت کند. به نقل از گاردین، او در این خصوص گفته: انتخاب دیگری ندارم. باید بجنگم. این یک جنگ خونین است و مبارزه خواهم کرد. به اوکراین، کشورم باور دارم. به مردم کشورم باور دارم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها