به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۳۲۳۷۴۷

منشا آقای گلی را را از پرسپولیس می‌خواهد

گروه ورزشی: خطرناک‌ترین بازیکن مس رفسنجان، مهاجمی است که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا با تیم برانکو ایوانکوویچ پیش رفت.
منشا آقای گلی را را از پرسپولیس می‌خواهد
گادوین منشا تنها دو گل کم آورد تا برترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس لقب بگیرد. دو گلی که شاید می‌توانست در نیم فصل دوم لیگ هجدهم بزند اما برانکو ایوانکوویچ عذر او را خواست تا انتقالش به استقلال، یک دربی حیثیتی را رقم بزند. دیداری که در آن منشا می‌توانست با یک ضربه سر دروازه علیرضا بیرانوند را فرو بریزد و در نهایت قهرمانی را به آبی پوشان هدیه کند اما او خوش شانس نبود.
البته خوش‌شانسی بزرگ منشا، قرارگیری در مارکت فوتبال ایران بود که باعث شد تا او در حدود شش سال، با دریافت ارقام میلیون دلاری، بر ثروت خود بیافزاید و همچنین با حضور در دو تیم سرخابی و نقش آفرینی در مقابل دوربین‌های تلویزیونی بر شهرت خود اضافه کند و همچنین کارنامه خود را نیز پربارتر از گذشته برای هم‌میهنانش نشان دهد.
منشا با درخشش در پیکان به فوتبال ایران معرفی شد؛ زمانی که در دوئل با مهدی طارمی برای کفش طلا حضور داشت و همه منتظر تقابل او با پرسپولیس بودند تا بلکه این مهاجم نیجریایی بتواند ترمز تیم برانکو را بکشد. در همان روزها بود که شایعه مذاکره اش با پرسپولیس منتشر شد و در پایان فصل نیز سرخپوشان توافق را عملی کردند و این بازیکن را به خدمت گرفتند.
 

 
او به عنوان یک ستاره راهی پرسپولیس شد و جزو چهار خرید برانکو برای سومین فصل او با قرمزها بود اما شاید هرگز نتوانست مهاجمی باشد که برانکو انتظار دارد؛ هرچند که تا آستانه شکستن رکورد آلن ویتل پیش رفت.
مهم‌ترین گل منشا برای پرسپولیس، گلی بود که وارد دروازه الدحیل کرد تا سرخپوشان در یک دیدار حماسی، برای دومین سال متوالی، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. اما نکته جالب این است که او با پیراهن پیکان، استقلال و گل‌گهر هرگز نتوانسته دروازه پرسپولیس را باز کند.
او امروز در شرایطی مقابل سرخپوشان قرار خواهد گرفت که با ۱۱ گل زده در لیگ بیست و یکم، برترین گلزن لیگ برتر محسوب می‌شود و می‌رود تا کفش طلای فوتبال ایران را پس از دو تلاش ناکام تصاحب کند. در این بین گلزنی مقابل پرسپولیس، می‌تواند خامه روی کیک این آقای گلی باشد و شاید گادوین با درخشش در همین بازی، نام خود را در بین نفرات موثر در پاره کردن نوار قهرمانی‌های پرسپولیس جای بدهد.
برچسب ها: گادوین منشا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها