به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۳۲۴۴۵۹

بارسا ال‌کلاسیکو برای جذب پدیده 18 ساله را برد

گروه ورزشی: پابلو توره بازیکن مستعد و جوان راسینگ سانتاندر بارسا را به رئال ترجیح داد.
بارسا ال‌کلاسیکو برای جذب پدیده 18 ساله را برد
به نقل از مارکا، بارسلونا توانست در رقابت با رئال مادرید موفق به جذب پابلو توره هافبک 18 ساله و آینده دار باشگاه راسینگ سانتاندر شود. توره با وجود سن اندک، امسال توانسته برای تیم اول باشگاه در دسته سوم فوتبال اسپانیا به میدان برود. راسینگ از تیم های قدیمی اسپانیاست که مدت هاست از سطح اول فوتبال به دور مانده است. 
 

 
بارسلونا پس از چند دور مذاکره با خود بازیکن و نیز صحبت های مثبت ژاوی، در نهایت رضایت او را جلب کرد و حالا تنها توافق با راسینگ باقیمانده است. راسینگ بند فسخ 10 میلیون یورویی او را طلب کرده ولی بارسا امیدوار است بتواند از این رقم کسر کند.
ژاوی در صحبت با توره به وی وعده حضور در ترکیب تیم اول بارسا را برای فصل بعد داده است. پدری، نیکو و گاوی نمونه های خوبی بودند تا توره به حضور در بارسا متقاعد شود. بارسلونای فعلی تیم جوان شده است و ژاوی هم نشان داده که ترسی در استفاده از جوانان ندارد.
 

 
توره تابستان گذشته از سوسیداد هم پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در راسینگ بماند ولی با رسیدن پیشنهاد رئال و بارسا دیگر تردیدی نداشت که وقت جدایی رسیده است. قرار است توره با قراردادی به عنوان بازیکن تیم دوم بارسا با تیم اول تمرین کرده و در فهرست این تیم برای لالیگا نیز قرار بگیرد.
ژاوی بسیار خوشبین است که توره بتواند سریع با بارسا وفق پیدا کرده و به تدریج تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها