به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۲۴۶۳۸

جلسه سرنوشت‌ساز یوونتوس با مدیر برنامه دیبالا

گروه ورزشی: مدیران یوونتوس آماده هستند تا جلسه سرنوشت‌سازی را با مدیر برنامه پائولو دیبالا در هفته جاری برگزار کنند.
جلسه سرنوشت‌ساز یوونتوس با مدیر برنامه دیبالا
قرارداد  دیبالا با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و دو طرف هنوز برای تمدید این قرارداد به توافق نرسیده‌اند. 
این مهاجم 28 ساله یکی از بازیکنان کلیدی خط حمله مکس آلگری در فصل جاری بوده اما در حال حاضر آینده او در این تیم با ابهامات بسیاری روبرو شده است. 
حالا کالچومرکاتو خبر داده که خورخه آنتون، مدیر برنامه دیبالا، این هفته به تورین خواهد رسید تا جلسه مهمی را با مدیران یوونتوس برگزار کرده و درباره جزییات قرارداد جدیدی که قرار است به امضا برسد با آنها صحبت کند. 
پیش از این اعلام شده بود که دو طرف برای تمدید قرارداد تا سال 2026 به توافق رسیده‌اند و یوونتوس پیشنهاد ارائه دستمزد هشت میلیون یورویی به علاوه بند پاداش را به این بازیکن ارائه کرده بود.
 


با این حال مدیران این تیم نظر خود را تغییر داده و اعلام کردند که با توجه به مصدومیت‌های متعدد این بازیکن آرژانتینی و مدت زمان دوری او از میادین که بیشتر از حد انتظار بوده، حاضر به پرداخت چنین  دستمزدی نیستند و پیشنهادشان را کاهش دادند. 
همین موضوع باعث ناراحتی و دلخوری شدید دیبالا شد و او حتی در زمین بازی و پس از گلزنی برای یوونتوس نیز با خوشحالی نکردن و اشاره به جایگاه ویژه که مدیران این باشگاه در آن حضور داشتند اعتراضش را نسبت به این رفتار ابراز کرده بود. 
حالا دو طرف قرار است مذاکرات جدیدی را بر سر تمدید قرارداد از سر بگیرند و درباره جزییات پیشنهاد ارائه شده از سوی یوونتوس با یکدیگر به گفتگو بنشینند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها