به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۲۵۲۸۸

حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟
گروه جامعه: بر اساس مصوبه مجلس، حقوق سربازان بین ۶۰ تا ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده و بیشترین میزان افزایش حقوق مربوط به سربازان متاهل و دارای فرزند است.حداقل حقوق سربازان متاهل دارای فرزند در سال ۱۴۰۱، حدود ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده و به ۴٫۵ میلیون تومان رسیده است. اما حقوق سربازان مجرد، افزایش ۶۰ تا ۷۵ درصدی داشته است.حقوق سربازان مجردی که در مناطق مرزی خدمت می‌کنند ۷۵ درصد افزایش یافته و به سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است. اما سربازان مجردی که در جایی جز مناطق مرزی خدمت می‌کنند، ماهانه سه میلیون تومان حقوق می‌‌گیرند.

افزایش حقوق سربازان از سال گذشته مطرح شد. حداقل حقوق دریافتی سربازان در سال ۹۹ تنها ۴۸۰ هزار تومان بود. اما در سال ۱۴۰۰ این مبلغ حدود ۷۵ درصد افزایش پیدا کرد.به گونه‌ای که حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. اما قرار است که از سال آینده، حداقل حقوق سربازان افزایش پیدا کند.
برچسب ها: حقوق سربازان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها