به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۳۲۶۱۱۴

جدایی احتمالی مسبب حذف اینتر از لیگ قهرمانان

گروه ورزشی: آینده الکسیس سانچز در اینتر در حال حاضر مبهم است.
جدایی احتمالی مسبب حذف اینتر از لیگ قهرمانان
الکسیس سانچس در دیدار یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول از زمین اخراج شد و تیمش نیز با وجود برد یک بر صفر در این دیدار، حذف شد.


 
او درست زمانی کارت زرد دومش را گرفت و اخراج شد که اینتر به گل رسیده و برای زدن گل دوم روحیه گرفته بود. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان، رسانه و هواداران، سانچس را مسبب ناکامی اینتر در صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی دانستند و ممکن است مدتی طول بکشد تا این کابوس از ذهن ستاره سابق بارسلونا و آرسنال پاک شود، البته شاید تا آن موقع دیگر او در اینتر نباشد تا اشتباهش را جبران کند. آینده این بازیکن در تیم اینتر کاملا مبهم است.
اینتر به‌زودی در مورد آینده سانچس تصمیم گیری خواهد کرد. با توجه به اینکه قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، باشگاه باید تصمیم بگیرد که آیا قرارداد او را تمدید کند یا سعی کند او را با مبلغی کم در تابستان بفروشد.


 
نکته مهم‌تر اینکه سانچس با حقوق 7 میلیون یورو در فصل، جزو بازیکنان پردرآمد اینتر است و پرداخت حقوقش از نظر مالی فشار سنگینی به باشگاه وارد می‌آورد.
ستاره شیلیایی فصل جاری ۲۹ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده و در مجموع ۱۱۶۲ دقیقه به میدان رفته است. در این مدت، او ۶ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است. 
اینتر با دو امتیاز کمتر از میلان و یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد و فردا شب باید برابر تورینو قرار گیرد. شاگردان اینزاگی در صورتی‌که می‌خواهند در پایان فصل از قهرمانی خود در لیگ ایتالیا دفاع کنند، چاره‌ای جز بردن تورینو ندارند.
برچسب ها: الکسیس سانچز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها