به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۲۶۲۱۷
ادعای تایمز

بند وسوسه‌انگیز در قرارداد پیشنهادی سیتی به هالند

گروه ورزشی: سیتی قصد دارد هر طور که شده رقابت برای جذب ارلینگ هالند را از رئال مادرید و بارسلونا پیروز شود.
بند وسوسه‌انگیز در قرارداد پیشنهادی سیتی به هالند
درخشش ارلینگ هالند در دورتموند در ماه‌های اخیر باعث شده که این بازیکن به یکی از جذاب‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا تبدیل شود. قرارداد او با این باشگاه آلمانی در سال 2024 به پایان می‌رسد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی موجود در این قرارداد در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند.


 
از رئال مادرید، بارسلونا و البته منچسترسیتی به‌عنوان مهم‌ترین مشتریان ستاره نروژی یاد می‌شود. با این حال یک فرضیه دیگر نیز در مورد ارلینگ هالند وجود دارد و آن این است که او یک فصل دیگر در وستفالن بماند و پس از آن در تابستان 2023 دورتموند را ترک کند، البته بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد.
هالند در 79 بازی برای دوتموند موفق به زدن 80 گل شده و این در حالی است که تنها 21 سال دارد. آماری که باعث می شود بیشتر به این درک برسیم چرا باشگاه های بزرگ برای جذب او حاضر به انجام هر کاری هستند.
​​​​​​​

 
طبق ادعای نشریه تایمز، سران سیتی در پیشنهاد خود به هالند عنوان کرده اند که او می تواند پس از 4 سال بازی برای این تیم راهی رئال یا هر تیمی که علاقه دارد شود. این بند قرار است در قرارداد ستاره نروژی گنجانده شود تا خیال او از بابت جدایی در سال های پایانی قراردادش راحت باشد. طبق این گزارش، تیکی بگریستین مدیر ورزشی سیتی سوم فوریه ادر موناکو با ولیل هالند ملاقات داشته و این پیشنهاد را به وی ارائه کرده است. رقم نهایی انتقال می تواند تا 120 میلیون یورو افزایش پیدا کند که شامل 75 میلیون یوبرو بند فسخ و نیز کمیسیون ایجنت اوست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها