به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۳۲۶۲۴۵

واکنش سریع سوارز در حمایت از مسی و نیمار

واکنش سریع سوارز در حمایت از مسی و نیمار
گروه ورزشی: لوئیس سوارز خیلی سریع به اعتراض‌های هواداران پاری سن ژرمن به لیونل مسی و نیمار واکنش نشان داد. چهارشنبه شب هفته گذشته بود که یک شکست تلخ دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای پاری سن ژرمن به ثبت رسید؛ شاگردان مائوریسیو پوچتینو در بازی رفت با تک گل لحظات پایانی کیلیان امباپه حریف خود را شکست داده بودند اما در دیدار برگشت در عرض کمتر از 20 دقیقه همه چیز عوض شد و پی‌اس‌جی بازی برده را 3-1 واگذار کرد تا در مجموع شکست خورده و حذف شده باشد.
 
از میان مثلث هجومی و معروف پاری‌سن ژرمن یعنی کیلیان امباپه، نیمار و لیونل مسی تنها ستاره فرانسوی بود که در هر دو بازی رفت و برگشت نمایشی عالی از خود ارائه داد. نیمار در بازی رفت به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود و در دیدار برگشت نیز نتوانست کار خاصی انجام دهد. همچنین لیونل مسی که در پارک دو پرنس یک پنالتی از دست داده بود در سانتیاگو برنابئو عملکردی خنثی را از خود ارائه داد.

بعد از شکست تلخ برابر رئال مادرید، پی‌اس‌جی امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه به مصاف بوردو رفته است. در این دیدار هواداران حاضر در پارک دو پرنس در دقایق پایانی نیمه اول و البته شروع نیمه دوم علیه لیونل مسی و نیمار سوت های اعتراضی سر داده و آن ها را هو کردند.این مسئله خیلی سریع با واکنش لوئیس سوارز همراه شد و این ستاره اروگوئه‌ای با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به حمایت از دو هم تیمی سابقش پرداخت. او نوشت: "مثل همیشه فوتبال حافظه ندارد... همیشه با شما و دوستتان دارم."
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها