به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۳۲۶۴۹۷

ستاره بارسلونا؛ جانشین وینگر آرژانتینی PSG

گروه ورزشی: پاری سن ژرمن در تلاش برای توافق با عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و خلاق بارسلونا است.
ستاره بارسلونا؛ جانشین وینگر آرژانتینی PSG
جار و جنجال های زمستانی در مورد عثمان دمبله به اتمام رسیده و این وینگر تکنیکی در نهایت در بارسلونا ماندنی شد. در شرایطی که مدیران بلوگرانا خواهان فروش این بازیکن در ماه ژانویه بودند، در نهایت توافقی بین آنها و تیم های خواهان حاصل نشد و بارسلونا چاره ای جز حفظ عثمان دمبله تا پایان قرارداد نداشت. ابتدا اخباری در مورد احتمال سکونشین شدن این بازیکن تا پایان فصل منتشر شد، اما ژاوی به شدت به حمایت از عثمان دمبله پرداخته و از او در ترکیب بارسلونا استفاده کرد. 



عملکرد درخشان این بازیکن در هفته های اخیر باعث بروز اخباری در مورد احتمال آغاز دوباره مذاکرات و ماندن عثمان دمبله در بارسلونا شده، اما RMC مدعی شد پاری سن ژرمن از همین حالا تلاش برای خرید این ستاره فرانسوی را آغاز کرده است.
قرارداد آنخل دی ماریا، وینگر آرژانتینی و باتجربه پاریس در پایان فصل به اتمام می رسید و تقریبا تردیدی در مورد جدایی این بازیکن بعد از هفت سال وجود ندارد. پاری سن ژرمن از همین حالا به دنبال جانشینی برای دی ماریا بوده و عثمان دمبله را زیر نظر گرفته است. این باشگاه مشکلی با پرداخت دستمزد مورد نظر این ستاره فرانسوی نداشته و فرم اخیر او نیز پاری سن ژرمن را مجاب با جذب او کرده است. بدین ترتیب کار بارسلونا برای توافق با عثمان دمبله و تمدید قرارداد این بازیکن بسیار دشوار خواهد بود. در صورت رخ دادن این انتقال، پاری سن ژرمن بعد از نیمار و لیونل مسی موفق به جذب سومین ستاره بارسلونا در سال های اخیر خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها