به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۳۲۶۸۳۳

دوست‌ داریم در فینال CL به مصاف رئال‌مادرید برویم

گروه ورزشی: انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید برود.
دوست‌ داریم در فینال CL به مصاف رئال‌مادرید برویم
اتلتیکو مادرید در حالی شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد رفت که بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود. با این حال شاگردان دیه‌گو سیمئونه با ارائه یک نمایش حساب شده حریف خود را با تک گل رنان لودی شکست دادند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کردند.
اتلتیکومادرید که فصل گذشته به مقام قهرمانی رقابت‌های لالیگا دست یافت در این فصل نتوانسته روزهای خیلی خوبی را تجربه کند و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برای این تیم در خطر است. با این حال به نظر می رسد که تیم دیه‌گو سیمئونه در لیگ قهرمانان اروپا انگیزه‌های متفاوتی دارد.



در همین راستا انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، نیز از انگیزه های این تیم در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده و در بخش جالبی از حرف های خود ابراز امیدواری کرده که آنها در فینال چمپیونز لیگ به مصاف رئال مادرید بروند. سرزو در این باره گفت: "ما دوست داریم در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برویم. اگر این اتفاق برای سومین بار رخ دهد ما این مرتبه خوش‌شانس خواهیم بود."
گفتنی است اتلتیکو مادرید پیش از این دو بار تا یک قدمی رسیدن به جام چمپیونزلیگ پیش رفته بود اما هر مرتبه در بازی فینال کار را به رقیب همشهری یعنی رئال مادرید واگذار کرد. با این حال رئیس این باشگاه اعتقاد دارد اگر این مرتبه چنین اتفاقی رخ دهد آنها رئال را شکست خواهند داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها