به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۲۶۸۴۵

شناسایی ۳۰۱۰ بیمار جدید ویروس کرونا در کشور

شناسایی ۳۰۱۰ بیمار جدید  ویروس کرونا در کشور
گروه جامعه:طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۱۰ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۰۹ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۱ نفر از آنها بستری شدند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۱۳۹ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۲۸۹ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۳۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
دو هزار و ۳۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۴۸ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۹۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها