به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۳۲۶۸۵۱

اقدام ویژه رئال‌مادرید برای کمک به جنگ‌زدگان اوکراین

گروه ورزشی: باشگاه رئال مادرید یک میلیون یورو برای کمک به جنگ زدگان کشور اوکراین به این کشور فرستاده است.
اقدام ویژه رئال‌مادرید برای کمک به جنگ‌زدگان اوکراین
 قطعا جنگ یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی است که در دنیا رخ می‌دهد. طی هفته های گذشته بود که روسیه حملات نظامی خود را علیه کشور اوکراین آغاز کرد و این موضوع کل دنیا را تحت تاثیر قرار داد، بطوریکه اکثر قریب به اتفاق اخبار نیز درباره همین مسئله بوده است.
اخیرا بسیاری از چهره‌های شناخته شده حمله روسیه به اوکراین را محکوم و آرزو کرده‌اند که این اتفاق تلخ هر چه سریع‌تر به پایان برسد. جهان ورزش و افراد مشهور آن و البته چهره‌های سرشناس فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند و خواهان پایان یافتن هر چه سریع‌تر این جنگ شده‌اند.



در این بین اقداماتی نیز در راستای کمک به جنگ زدگان کشور اوکراین انجام شده است. حالا پر افتخارترین باشگاه اروپا نیز به جمع آنها اضافه شده است. بر این اساس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که مبلغ یک میلیون یورو برای کمک به مردم کشور اوکراین که اکنون با سختی های جنگ دست و پنجه نرم می‌کنند، در نظر گرفته شده است.
این یک اقدام جالب از سوی رئال مادرید محسوب می‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز این باشد که در روزها و هفته‌های آتی دیگر باشگاه‌های اروپایی نیز اقدامات مشابهی در راستای کمک به جنگ زدگان اوکراین انجام دهند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها