به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۳۲۷۳۳۱
متعلق به ترکیب ثابتم

دیپای: بارسا بهترین تیم دنیاست، رئال را می‌بریم

گروه ورزشی: ممفیس دیپای بارسا را بهترین باشگاه دنیا عنوان کرد و از انگیزه بالا برای برتری بر رئال خبر داد.
دیپای: بارسا بهترین تیم دنیاست، رئال را می‌بریم
رونالد کومان از همان ابتدای حضور روی نیمکت بارسلونا به‌شدت برای جذب ممفیس دیپای تلاش کرد و این بال هلندی در نهایت در تابستان سال گذشته از لیون راهی نوکمپ شد. اما با جدایی سرمربی هلندی و البته مصدومیت ممفیس دیپای، شرایط برای او تنها چند ماه پس از این انتقال متفاوت شده و احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد.


 
نشریه اسپورت، ماه پیش در گزارشی مدعی شد تیم‌هایی به خصوص از لیگ ایتالیا مانند ناپولی وجود دارند که خواهان جذب ممفیس دیپای در تابستان هستند، اما این بازیکن تا پایان فصل هیچ تصمیمی در مورد آینده نخواهد گرفت.
هرچند دیپای که با 11 گل، بهترین گلزن فصل بارسلوناست و  پس از مصدومیت توانسته زیر نظر ژاوی به میدان رفته و گلزنی هم کند اما او در ایده‌های سرمربی جدید بارسا جای ثابتی ندارد. مثلث دمبله، فران تورس و امریک اوبامیانگ در بازی‌های اخیر بارسا به شکل ثابت به میدان رفته و خوش درخشیده است.


 
دیپای در مورد شرایط فعلی خود در بارسا گفت:« من برای بهترین باشگاه دنیا بازی می‌کنم و طبیعی است که اینجا سطح رقابت بالا باشد. در مقطع بدی از فصل مصدوم شدم اما در حال حاضر آماده و خوشحال هستم و دو گل هم زده‌ام. باید نشان دهم به ترکیب اصلی تیم تعلق دارم.»

دیپای در مورد ال کلاسیکوی فردا در برنابئو گفت:« در بهترین فرم قرار داریم و روحیه حاکم بر تیم به شکلی خارق‌العاده خوب است. در تیم انرژی زیادی وجود دارد و این‌چنین مهیای بازی شده‌ایم. البته رئال هم روی فرم است ولی هدف ما کسب پیروزی است.»
برچسب ها: بارسلونا دیپای
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها