به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۳۲۷۷۱۰

پایان تنهایی سیدحسین در تیم ملی

گروه ورزشی: سنگربان آماده این فصل استقلال توانسته به واسطه عملکرد خوب در لیگ برتر، بار دیگر به فهرست تیم ملی بازگردد.
پایان تنهایی سیدحسین در تیم ملی
یکی از مهم‌ترین تغییراتی که فهرست تیم ملی نسبت به دوره‌های قبلی داشت، عدم دعوت از پیام نیازمند بود که روزهای سختی را در تیم پورتیموننزه پشت سر می‌گذارد و علی‌رغم نمایش درخشان در جام حذفی، هنوز فرصت حضور در مسابقات لیگ برتر پرتغال را پیدا نکرده تا حالا که در آستانه تمام شدن یک فصل فوتبالی دیگر  در ایران و اروپا قرار گرفته‌ایم، دراگان اسکوچیچ روی نام این دروازه بان خط بگیرد و حسین حسینی سنگربان استقلال را جایگزینش کند؛ دروازه‌بانی که توانسته آمار فوق العاده‌ای را در فصل جدید مسابقات به نام خودش بزند و یکی از دلایل صدرنشینی تیم فرهاد مجیدی هم همین موضوع است.
حسینی یکی از معدود ملی‌پوشان فوتبال ایران به شمار می‌رود که در لیگ برتر بازی می‌کند و به همراه نورافکن، اسماعیلی‌فر، امیری، ترابی و چند تن دیگر از بازیکنان شاغل در لیگ داخلی، زودتر از بازیکنان لژیونر خودشان را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند و چند روزی در تیمی که کامل نبود، تمرینات را در ایران و سپس کره‌جنوبی انجام دادند.
حالا اما رفته رفته فهرست تیم ملی با وجود غیبت چند بازیکن اصلی نظیر طارمی، جهانبخش و قدوس در حال کامل شدن است و امیرعابدزاده و علیرضا بیرانوند نیز از باشگاه‌های خود در اسپانیا و پرتغال به سایر بازیکنان اضافه شده اند تا حسینی نیز در جلسات معدود تمرینی باقی مانده تا مصاف با کره‌جنوبی با شرایط بهتری تمرین کند.
برچسب ها: سید حسین حسینی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها