به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۳۲۷۸۷۴
شکست تلخی بود؛

کروس: دقایق دشواری در اتاق کنار پیکه و آلبا داشتم!

گروه ورزشی: تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید شب دشواری را در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا سپری کرده است.
کروس: دقایق دشواری در اتاق کنار پیکه و آلبا داشتم!
بارسلونا ابتدای هفته عملکرد فوق العاده ای در خانه رئال مادرید داشته و با چهار گل در برنابئو به برتری دست یافت. تونی کروس فقط شاهد دو گل حریف در میدان بوده و در ادامه تعویض شد. حالا این هافبک باتجربه و آلمانی در مورد این نتیجه و البته دقایق دشوار در اتاق دوپینگ در کنار ستاره های مسرور بارسلونا صحبت کرده است.
تونی کروس گفت: "پای من زخم شد و سه بخیه خورد، اما دلیل تعویض من این نبود. در ادامه باید به اتاق تست دوپینگ می رفتم و این اتفاق شب من را کامل کرد. یک ساعت و نیم آنجا نشسته بودیم و البته جرارد پیکه و جوردی آلبا هم در آن اتاق بودند. ما با یکدیگر صحبت کردیم و من و وینیسیوس از گروه بازنده ها آنجا بودیم. بنابراین وقتی کارمان تمام شد و از آنجا بیرون آمدیم بسیار خوشحال بودم.



از بیرون بازی را تماشا می کردم و نتایج 3-0 و در ادامه 4-0 را دیدم. این نتیجه بسیار تلخی بود و بعد از دریافت گل اول بازی یک طرفه شد. نتیجه ای ناامید کننده گرفتیم و در کل تا پایان بسیار ضعیف بازی کردیم.
اما ما باید دوباره سرمان را بالا بگیریم. اگر قبل از شروع فصل می گفتند در این مقطع در چنین شرایطی قرار دارید همه بازیکنان رضایت داشتنه و پای آن برگه را امضا می کردند. به هر حال فصل تاکنون بسیار خوب بوده است. ما در جایی که می‌خواستیم قرار داریم و شرایط خوب پیش می رود. اگر اجازه ندهیم تیم از مسیر خود خارج شود، شانس خوبی برای کسب موفقیت در پایان فصل وجود دارد."
برچسب ها: تونی کروس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها