به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۳۲۸۲۰۷

یحیی گل‌محمدی: نمی‌خواهند قهرمان بشویم!

یحیی گل‌محمدی: نمی‌خواهند قهرمان بشویم!
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با قهرمانی پنجم و سوپرجام، سال خوبی داشتیم ولی عواملی وجود دارد که در این فصل قهرمان نشویم ولی قول می‌دهیم با تمام وجود برای این هدف و خوشحالی هواداران تلاش کنیم.

یحیی گل‌محمدی ضمن تبریک سال نو به هواداران و پرسپولیسی‌ها گفت: امیدوارم سال توام با موفقیت، سلامتی و شادی را پیش رو داشته باشند. سالی که گذشت، سال خیلی سختی بود ولی با موفقیت‌هایی مانند قهرمانی پنجم لیگ برتر و سوپر جام همراه بود و از این جهت سال خوبی بود.

وی ادامه داد: البته همه می‌دانیم که چه سال سختی بود و با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم. فصلی که شروع کردیم بسیار پر فراز و نشیب بود البته بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و دشواری‌ها و سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: یک سری عوامل و مزاحمت‌هایی وجود دارد که اجازه ندهد پرسپولیس قهرمانی پیاپی ششم را به دست آورد ولی این قول را به هواداران می‌دهم که ما با تمام وجود و توان‌مان برای این هدف و خوشحالی هواداران کار و تلاش کنیم. کار خیلی سختی پیش رو است و احتیاج به حمایت و پشتیبانی داریم. دلگرمی بازیکنان ما فقط طرفداران هستند و امیدوارم با درایت و هوشمندی هواداران بتوانیم سال را خوب تمام کنیم. شک نکنید ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

سرمربی سرخپوشان ایران درمورد هدف گزاری پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ گفت: وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید فقط باید یک هدف داشته باشید، آن هم قهرمانی است. فقط باید برای گرفتن جام تلاش کنید. ما زحمت کشیدن، پرفشار تمرین کردن و خسته نشدن را انجام می‌دهیم. از سال گذشته شاهد کارشکنی‌های زیادی بودیم. امسال هم مثل سال گذشته خواهند بود. افراد زیادی هستند که چوب لای چرخ ما بگذارند. مشکلات ما حتی قبل از شروع فصل آغاز شد ولی هیچ وقت پا پس نکشیدیم و با تمام وجود کار کردیم.


گل‌محمدی اضافه کرد: هدف اصلی ما همیشه قهرمانی بوده و خواهد بود. شک نکنید با کمک هواداران مسیر و راهی که پیش گرفته‌ایم ادامه بدهیم. سختی و مشکلات زیاد است اما با کنار هم بودن می‌توانیم خیلی از آنها را برطرف کنیم.او درباره حضور هواداران در ورزشگاه، گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که همیشه بازی‌های ما با هوادار باشد. همیشه حضور آنها در استادیوم می‌تواند انگیزه واقعا مضاعفی به تیم ما بدهد و انرژی بازیکنان را بیشتر کند‌. در همه جای دنیا می‌بینیم بازی‌ها با حضور تماشاگران شده است. وجود آنها می‌تواند روی بازیکنان و ما تاثیرات مثبت زیادی بگذارد. همیشه گفته‌ام پرسپولیس بیشترین ضرر را در وضعیت کرونایی کرده است زیرا پر هوادارترین تیم ایران و آسیا هستیم و قطعاً نبود آنها از شور و هیجانی که باید بازیکنان داشته باشند کمتر می‌کند.

گل‌محمدی ادامه داد: ابتدا برای هواداران آرزوی سلامتی می‌کنم. در وضعیت کرونایی باید همیشه مراقب باشیم و حواس‌مان باشد تا با رعایت دستورها و پروتکل‌های بهداشتی جلوی بیماری را بگیریم. اگر هم بازی‌ها با حضور تماشاگران شد باید موازین بهداشتی رعایت شود تا مشکلی برای کسی پیش نیاید. آرزوی من برای سال جدید این است که در دیدارهای باقی‌مانده لیگ را با هواداران ادامه بدهیم زیرا می‌تواند برای همه ما انگیزه مضاعفی باشد.

وی درخصوص اتفاقات دربی و ادامه مسابقات فصل، پاسخ داد: هدف اصلی ما در دربی بردن بود و همه بازیکنان و مجموعه تیم فقط به یک چیز فکر می‌کردند و آن هم فقط کسب سه امتیاز بود. همه صحنه‌های داوری بازی را جدا کردیم. روند داوری و سوت‌هایی که زده شد به سمتی بود که نگذارند پرسپولیس بازی را ببرد. خیلی از سوت ها، بی‌موقع بود و فشار ما روی حریف را از بین می‌برد. در این بحث اذیت شدیم. اگر قضاوت معمولی و عادی در دربی وجود داشت قطعا می‌توانستیم بازی را ببریم. متاسفانه تمرکز همه ما را برهم زدند.سرمربی پرسپولیس افزود: هنوز هفت بازی مانده است. برای قهرمانی شانس داریم و باید همچنان بجنگیم. نباید کوتاه بیاییم زیرا این دیدارها می‌تواند خیلی در روند قهرمانی ما تاثیرگذار باشد. هدف ما بردن این مسابقات است و می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها