به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۱ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۳۲۸۹۰۶

اثراث ناکامی بر PSG؛ جدایی ستاره‌ها در تابستان

گروه ورزشی: مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند استراتژی جدیدی را برای پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش رو در نظر بگیرند.
اثراث ناکامی بر PSG؛ جدایی ستاره‌ها در تابستان
باشگاه پی اس جی در طول چند فصل اخیر همیشه خریدهای درخشان و گرانقیمتی را در پنجره‌های نقل و انتقالاتی انجام داده که توجه بسیاری را جلب کرده است. 
یکی از پر سروصداترین پنجره‌های نقل و انتقلاتی برای این تیم در تابستان سال گذشته رقم خورد که با جذب بازیکنان بزرگی چون لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوییجی دوناروما همراه شد که همگی به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق شدند. بسیاری مدعی شده بودند که این بهترین تابستان ممکن برای این باشگاه فرانسوی بوده است. 
با این حال شرایط مطابق انتظار این باشگاه پیش نرفت و هیچ یک از این خریدها نتوانستند درخششی که در تیم‌های سابق‌شان داشتند در این تیم تکرار کنند. پی اس جی بار در لیگ چند شکست را پذیرفته و در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان از دور این رقابت‌ها کنار رفته است. 
 


حالا به نظر می‌رسد که این موضوع و این ناکامی‌ها روی استراتژی این باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده تاثیر گذاشته و قرار است که تابستان متفاوتی پیش روی این تیم باشد. هرچند هنوز هم نام بازیکنان بزرگی چون عثمان دمبله و پل پوگبا در فهرست خریدهای این تیم به گوش می‌رسد اما احتمال دارد که چند ستاره نیز از این تیم جدا شوند. 
روزنامه فرانسوی اکیپ معتقد است که اصلی‌ترین بازیکنی که به زودی پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد کیلیان امباپه است اما احتمال دارد که لیونل مسی و نیمار نیز در آستانه جام جهانی 2022 قطر از پی اس جی جدا شوند و لیگ فوتبال آمریکا مقصد محتملی برای این دو بازیکن به حساب می‌آید. 
آنخل دی‌ماریا، یولیان دراکسلر، جورجینیو واینالدوم و مائورو ایکاردی نیز دیگر نام‌های شناخته شده‌ای هستند که احتمال جدایی آنها از پی اس جی در تابستان پیش‌رو بسیار زیاد به نظر می‌رسد.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها