به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۲۹۲۵۱

نوروز ۱۴۰۱ پر از جنایت‌های خونین

نوروز ۱۴۰۱ پر از جنایت‌های خونین
گروه حوادث: نوروز امسال یکی از سال‌هایی بود جنایت‌های خانوادگی فجیع، فرزندکشی و تصادفات مرگبار رکورد زد. روز‌های ابتدایی با فرزندکشی در استان فارس بهت عجیبی در جامعه ایجاد کرد. در این گزارش مهمترین حوادث تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را مرور می‌کنیم.

اولین جنایت سال ۸ ساعت بعد از سال تحویل
 ساعت ۳ بامداد اول فروردین مسئولان بیمارستانی در جنوب شهر در تماس با پلیس از مرگ پسر جوانی به علت اصابت چاقو خبر دادند. با حضور ماموران کلانتری مولوی در بیمارستان مشخص شد پسر ۲۰ ساله به علت اصابت چاقو به ریه و شکمش جانش را از دست داده است.در ادامه تحقیقات مشخص شد پسر جوان از سوی چند زورگیر به قتل رسیده است. شاهدان در تحقیقات مدعی شدند زورگیران قصد سرقت موبایل پسر جوان را داشتند که او مقاومت کرده و از سوی سارقان با چاقو به قتل رسیده است.تحقیقات برای دستگیری قاتلان ادامه دارد.

اولین شهید پلیس
شامگاه چهارم فروردین اهالی ایرانشهر در تماس با پلیس از تیراندازی در یک مراسم عروسی خبر دادند. با حضور گشت پلیس سرنشینان پژو ۴۰۵ به سمت ماموران شلیک کردند و با استفاده از شلوغی مراسم متواری شدند.
با انتقال افسر پلیس به بیمارستان متاسفانه او جانش را از دست داد و به شهادت رسید. در ادامه ماموران موفق شدند چند نفر از متهمان را دستگیر کنند. تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

صحنه سازی برای همسرکشی
هفته گذشته مرد میانسالی به دادسرای امور جنایی رفته و در شکایتی مدعی شد برادرش روز ۲۷ اسفند فوت کرده و همسرش مدعی شده است در تصادف فوت کرده به رفتار عروسمان مشکوک هستیم و فکر می‌کنم او راز مرگ برادرم را مخفی می‌کند.

با دستور بازپرس جنایی، جسد مرد میانسال از قبر خارج و در تحقیقات مشخص شد او به علت اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده است. با مشخص شدن موضوع قتل مرد میانسال، همسر او دستگیر شد.
در ادامه با دستگیری همسر مقتول، او به جنایت اعتراف کرد و مدعی شد به همسرم شک داشتم. روز حادثه برادر شوهرم آمد تا با او صحبت کند، اما دعوایشان شد. از ترس با چکش به سر شوهرم کوبیدم که جانش را از دست داد. با کمک برادر شوهرم جسد را به روستا برده و ادعا کردیم بر اثر تصادف فوت کرده است. با بازداشت زن همسرکش و برادر شوهرش تحقیقات در اینباره ادامه دارد.

قتل ۴ هم خدمتی در پادگان
 در روز دوم نوروز خبری هولناک فضای مجازی را پر کرد. سرباز عصبانی در پادگانی در بوشهر به روی هم خدمتی‌های خود آتش گشود و چهار نفر را کشت. سرباز قاتل با گروگان گرفتن یک راننده قصد داشت به خوزستان فرار کند، اما ساعتی بعد گروگان را آزاد کرد و به بیابان‌های شهر فرار کرد، اما از سوی پلیس دستگیر شد.

قتل عام در باغ معروف
روز پنجم فروردین وقوع جنایتی هولناک در یکی از باغ‌های تبریز به پلیس گزارش شد. با حضور ماموران در محل جنایت، آنها با جسد ۴ مرد روبرو شدند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود چهار مرد جوان و میانسال با شلیک اسلحه به قتل رسیده اند.در ادامه رد پای پسر جوانی در جنایت به دست آمد و سه روز بعد مظنون به قتل دستگیر شد. پسر جوان با اعتراف به جنایت علت آن را مسائل ناموسی اعلام کرد و گفت: صاحب باغ قصد ایجاد مزاحمت برای مادر و خواهرم را داشت که روز جنایت به باغ او رفتم و هر کسی در باغ بود را با اسلحه کشتم.

فرزندکشی برای جلوگیری از طلاق
در روز هفتم فروردین، در جنایتی هولناک در دهنو فارس دختر ۲۰ ساله‌ای به قتل رسید. در تحقیقات مشخص شد دختر جوان قصد جدایی از همسرش را داشت که پدر او وقتی متوجه موضوع شد با میله آهنی دخترش را به قتل رساند
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها