به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۲۹۲۸۳

تبعات بازی با 12 نفر؛ بایرن بازنده اعلام می‌شود؟

گروه ورزشی: اتفاق عجیبی که در بازی روز گذشته بایرن و فرایبورگ رخ داد ممکن است عواقب سنگینی برای این تیم داشته باشد.
تبعات بازی با 12 نفر؛ بایرن بازنده اعلام می‌شود؟
بایرن مونیخ روز گذشته به مصاف فرایبورگ رفته و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد اما ممکن است این نتیجه در روزهای آینده تغییر کند. 
اتفاق عجیبی که در جریان این بازی رخ داد این بود که کینگزلی کومان علیرغم این که تعویض شده بود اما بار دیگر توپ را لمس کرد و بایرن حدود 20 ثانیه با 12 بازیکن بازی کرد. 
پس از این بحث‌های بسیاری بین تیم داوری و افراد مسئول در کنار زمین صورت گرفته و در نهایت داور بازی تصمیم گرفت که این دیدار را ادامه دهد. 
حالا سوال اینجاست که آیا پیروزی بایرن در خطر است؟ پاسخ این سوال مثبت است. در بند چهارم قانون 17 قوانین فدراسیون فوتبال آلمان آمده:« اگر بازیکنی اجازه بازی در زمین بازی را نداشته باشد، تیمی که از این بازیکن استفاده کرده با نتیجه 0-2 بازنده خواهد شد، مگر این که بازی پس از این که این بازیکن در زمین حضور پیدا کرد از سوی داور ادامه نیابد.»




کریستین دینگرت، داور این بازی، پس از پایان این دیدار به اسکای گفت:« این موقعیت پیچیده‌ای بود چون وقتی بایرن دو تعویض انجام داد، شماره اشتباهی روی تابلوی تعویض نشان داده شد. بنابراین کومان متوجه شرایط نشد. داور چهارم هم نفهمید که او از زمین خارج نشده است. بنابراین بازیکن دوازدهم برای مدتی کوتاه در زمین حضور داشت.»



او با اشاره به واکنش تیمش به این اتفاق اظهار داشت:« وقتی متوجه این موضوع شدیم خیلی سریع بازی را متوقف کردیم. پس از آن کمی طول کشید چون ما باید این شرایط را با کمک داور ویدیویی مطرح می‌کردیم. پس از آن بازی با دراپ بال ادامه پیدا کرد. این اتفاق برای ما آزاردهنده بود چون تمام تمرکزها روی این اتفاق خواهد بود. ما این موضوع را در گزارش بازی مطرح کردیم و بقیه تصمیمات برعهده فدراسیون فوتبال است.»



موضوعی که داور این بازی به آن اشاره کرده در واقع اشتباه کاتلین کروگر، مدیر تیم بایرن، است که شماره 29 که پیش از این کومان به تن می‌کرد را به جای شماره 11 که از ابتدای فصل جاری به تن کرده به داور چهارم اعلام کرد.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها