به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۳۳۰۵۹۳

رشید به فکر پاک کردن خاطره تلخ مصاف با الدحیل

گروه ورزشی: رشید مظاهری فصل گذشته در مصاف با الدحیل شش بار توپ را از داخل دروازه‌اش بیرون کشید.
رشید به فکر پاک کردن خاطره تلخ مصاف با الدحیل
فصل گذشته اگرچه استقلال درنهایت توانست به عنوان صدرنشین در گروهی که ملقب به گروه مرگ بازی‌ها شده بود، به مرحله پلی‌آف صعود کند، اما شاگردان فرهاد مجیدی دو دیدار بسیار سخت را مقابل قرمزپوشان قطری پیشت سر گذاشتند؛ آنها یکبار مقابل این تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند و یک مرتبه هم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شدند؛ دو دیداری که رشید مظاهری در چارچوب دروازه آبی‌پوشان تهرانی ایستاده بود و دو مسابقه سخت را تجربه کرد.
حالا با دیگر رشید مظاهری و الدحیل در شرایط متفاوتی به هم رسیده‌اند؛ نماینده قطر با تغییر سرمربی و حضور هرنان کرسپوی مشهور روی نیمکت و دروازه‌بان فصل گذشته استقلال هم با تغییر تیم و حضور در سپاهان.
نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر برای سپاهان با چالش‌های زیادی به پایان رسید که یکی از این مشکلات، پر نشدن جای خالی پیام نیازمند بود که سه سال رویایی را برای طلایی پوشان اصفهانی در خط دروازه رقم زده بود، تا در پنجره زمستانی کادر فنی سپاهان علیرغم اینکه یکبار با مظاهری مذاکره کرده بود و نتیجه‌ای نگرفته بود، به سراغ این گلر باتجربه برود و مذاکرات با او را از سر بگیرد.
حالا مظاهری چند وقتی می‌شود که به دور از حواشی‌ای که طی یکی دو سال اخیر گریبان او را رها نمی‌کردند، در سپاهان کار خود را آغاز کرده و توانسته ثبات خوبی نیز در بخش دروازه طلایی‌پوشان اصفهانی ایجاد کند. او حالا فازغ از تمام دغدغه‌هایی که دارد، تنها به رقابت‌های آسیایی می‌اندیشد که چند سال پیش نیز با ذوب آهن در آن درخشیده بود و امیدوار است امروز در مصاف با الدحیل که فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت 6 گل از آنها خورد، 90 دقیقه خوب را در پیش داشته باشد. البته او نگاه ویژه‌ای هم به اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل دارد که 5 گل از 6 گل قرمزپوشان قطری را به تنهایی از خط دروازه‌‎اش عبور داد و پس از مدت‌ ها با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده بازگشت به میادین شده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها