به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۳۳۰۸۳۱
کاسانو:

رونالدو خدا را شکر کند که روزی هم‌تیمی بنزما بود

گروه ورزشی: آنتونیو کاسانو معتقد است کریم بنزما نقش زیادی در رکورد گلزنی کریس رونالدو در رئال داشت.
رونالدو خدا را شکر کند که روزی هم‌تیمی بنزما بود
کریستیانو رونالدو و کریم بنزما هر دو سال 2009 به رئال پیوستند اما فوق ستاره پرتغالی تابستان 2018 رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد، در حالی‌که کریم بنزما ماند و به تاریخ سازی خود ادامه داد. بنزما تا زمانی که رونالدو در رئال بود، بیشتر نقش گل‌سازی را ایفا می‌کرد و در خدمت این بازیکن بود ولی در 4 سال اخیر تبدیل به گلزن اول رئال شده و چیزی تا رسیدن به رتبه دوم گلزنان برتر تاریخ رئال فاصله ندارد.


 
کریم تا به این‌جای فصل توانسته 37 گل در همه رقابت‌ها به ثمر رساند که بهترین رکورد گلزنی‌اش محسوب می‌شود. 
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا که به طعنه‌هایش علیه رونالدو نیز مشهور است، در کانال توئیچ "بوبو تی وی" گفت:« از نظر من رونالدو هر روز باید خدا را شاکر باشد که زمانی هم‌تیمی کریم بنزما بود و کنارش بازی می‌کرد. کریم بنزما که فصلی 18 یا 20 گل می‌زد، حالا با احتساب پاس گل‌هایش به رکورد 50 گل و پاس گل در یک فصل رسیده است. 


 
او زمانی در خدمت رونالدو بود و این بازیکن هم سالی 50 گل به ثمر می‌رساند اما رونالدو پس از جدایی از رئال دیگر بازیکن سابق نشد. او در یوونتوس هم به‌خوبی رئال نبود چون کریم بنزما را کنار خود نداشت. جدایی رونالدو بیش از همه به سود بنزما شد. کریم یک مهاجم نوک با پاهای زین الدین زیدان است.»
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها