به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۳۳۱۰۵۶
ناچو در نقش یار جانشین؛

ترکیب احتمالی رئال مادرید در غیاب مدافع کلیدی

گروه ورزشی: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید امشب تیمش را احتمالاً با تنها یک تغییر نسبت به دیدار رفت مقابل چلسی چینش می‌کند.
ترکیب احتمالی رئال مادرید در غیاب مدافع کلیدی
برد رئال مادرید در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه‌ی 3-1 مقابل چلسی باعث شده تا شاگردان کارلتو آنچلوتی در یک‌قدمی صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرند و مصاف خانگی امشب مقابل حریف انگلیسی در سانتیاگو برنابئو بسیار برای رئالی‌ها حائزاهمیت است.
مسابقه‌ی امشب در شرایطی برگزار می‌شود که آنچلوتی نمی‌تواند از ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی رئال استفاده کند و محرومیت باعث شده تا میلیتائو جایی در فهرست امشب رئال نداشته باشد.
با این وصف به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به سراغ ناچو فرناندز برود و احتمالاً او در کنار داوید آلابا زوج دفاع میانی رئال را در مصاف امشب برابر چلسی شکل خواهند داد.
به جز جانشینی ناچو به جای میلیتائو بعید است که ترکیب رئال مادرید در قیاس با بازی رفت تغییر چندانی داشته باشد و احتمالاً با همان نفرات آنچلوتی تیمش را به زمین می‌فرستد.
ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل چلسی:
تیبو کورتوا، دیوید آلابا، ناچو فرناندز، فرلان مندی، دنی کارواخال، کاسمیرو، لوکا مودریچ، تونی کروس، فده والورده، وینیسیوس جونیور و کریم بنزما
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها