به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۳۳۱۸۰۳

کلوپ: بهترین تیم جهان را شکست دادیم

گروه ورزشی: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد از خوشحالی روی ابرها سیر می‌کند.
کلوپ: بهترین تیم جهان را شکست دادیم
لیورپول با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول سه بار دروازه منچسترسیتی را باز کرده و در نهایت علی‌رغم دریافت دو گل، موفق شد 2-3 از سد سیتی گذشته و راهی دیدار فینال جام حذفی انگلیس شود. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی مرسی سایدی‌ها در پایان این دیدار به تمجید از کیفیت حریف پرداخته و سیتی را قوی‌ترین تیم فوتبال جهان توصیف کرد.
یورگن کلوپ گفت: "ما بهترین تیم فوتبال جهان را شکست دادیم و من روی ابرها هستم. ‌واقعا به این تیم افتخار می‌کنم. نیمه اول یکی از بهترین نمایش‌هایی بود که تا به حال لیورپول ارائه داده است. من نمی‌توانم در مورد چهارگانه صحبت کنم و ما بازی‌های زیادی در پیش داریم. همه چیز دشوار است اما چه کسی امشب به این مسائل اهمیت می‌دهد؟ 

ما روی ابرها هستیم. سیتی می‌دانست که بازی کردن مقابل ما می‌تواند سخت باشد و همیشه تقابل‌های بین ما و آنها نزدیک بوده است. می‌خواستیم به فینال برویم و در نهایت این اتفاق رخ داد. ما شانس‌هایی برای گلزنی روی ضد حملات خود داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، اما به کیفیت سیتی بسیار احترام می‌گذاریم. پیروزی مقابل آنها بسیار دشوار است، اما من خوش شانسم که چنین بازیکنانی در رختکن تیمم دارم.
سیتی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت و کیفیت این تیم فوق العاده و دیوانه کننده است. البته ما نیز فرصت‌هایی داشتیم. ما نیاز به به گل بعدی داشتیم تا کار حریف را تمام کنیم، اما این اتفاق رخ نداد. سیتی هر روشی را برای گلزنی امتحان کرد و من به این تیم احترام زیادی می‌گذارم. جریان مسابقه بازی در نیمه دوم باز بود. در نهایت زیرا ما تیم ضعیف سیتی را شکست ندادیم، آنها واقعا و واقعا قوی بودند که همین پیروزی ما‌ را خاص‌تر می‌کند."
سه روز دیگر با یونایتد بازی می‌کنیم و آنها به‌شدت در حال مبارزه برای لیگ قهرمانان هستند، پس این دیدار برای ما فوق العاده سخت خواهد بود. باید ریکاوری مناسب و تغذیه سالم داشته باشیم و سپس دوباره به پیش برویم. این بهترین موقعیتی است که تا به حال در آن قرار داشته‌ام و علی‌رغم تمام تلاش و سختی کار، سعی می‌کنیم از این شرایط نیز لذت ببریم.
برچسب ها: یورگن کلوپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها