به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۳۱۹۱۲

متاسفانه کسی با «سلطان‌ها» برخورد نمی‌کند

متاسفانه کسی با «سلطان‌ها» برخورد نمی‌کند
گروه سیاسی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه، با ۲۲۰ رای موافق، ۸ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۴۷ رای ماخوذه با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با این کلیات این طرح اظهار کرد: در مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی مشکل قانونی وجود ندارد، اما متاسفانه با مساله عدم برخورد با مفاسد مواجه هستیم.وی ادامه داد: مواردی از جمله جعل اسکناس و چک در طرح مورد رسیدگی قرار دارد که گرچه مهم هستند، ولی موضوع اصلی کشور نیستند؛ آنچه باعث اشکال در نظام اقتصادی کشور می‌شود این است که ارز در اختیار افرادی قرار می‌گیرد و این افراد به جای واردات کالا‌های اساسی کالا‌هایی نظیر خوراک سگ و گربه، لوازم آرایش و کالا‌های لوکس وارد می‌کنند.

وی تاکید کرد: این‌که علی‌رغم دستورات برای کاهش قیمت کالا‌ها مردم صبح که از خواب بیدار می‌شوند مشاهده می‌کنند برنج از کیلویی ۳۰ تومان به ۹۰ تومان رفته و شکر از کیلویی ۱۳ هزار تومان که دولت اعلام کرده به کیلویی ۲۴ هزار تومان رسیده است اتفاق خوبی نیست. متاسفانه امروز در حوزه‌های مختلف شاهد ظهور و بروز سلطان‌ها هستیم و متاسفانه کسی با آن‌ها برخورد نمی‌کند.وی ادامه داد: امروز مشاهده می‌کنیم در شرایطی که هنوز تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی روشن نشده برخی کالا‌ها در بازار وجود ندارد و مورد احتکار قرار گرفته‌اند.
برچسب ها: محمد حسن آصفری

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۴:۴۴
مشکل دستهای پشت پرده است، نگران نباش! (385976)
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۸:۴۸
چون ااین سلطانها غارتگر خائن خود سلطان و باند دارن (385987)
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۲۰:۲۶
ابهت سلطان جنگل به این است که هیچ موجودی قدرت مبارزه با او را ندارد، سلطان است دیگر، سلطان بودن به همین است. اگر غیر از این باشد سلطان، دیگر سلطان نیست. (385990)
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۲۲:۲۱
اینجوری نمیشه آخرش خود مردم دست به کار خواهند شد!! تا تمام سلطانها!!! ریشه کن شوند .... (386005)
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۰۹:۱۶
نفرین بر همه سلطان ها رانت ها اختلاس ها و... (386075)
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۰۹:۱۶
نفرین بر همه سلطان ها رانت ها اختلاس ها و... (386076)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها