به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۳۲۵۸۳

هیچ چیز درباره این پسر عجیب نیست

هیچ چیز درباره این پسر عجیب نیست
گروه فرهنگی: تقریبا کسی در دنیا نیست که ماجرای سیلی زدن ویل اسمیت به مجری مراسم اسکار را نشنیده باشد؛ اما حالا نوبت پسرش است.عصبانیت ویل اسمیت در مراسم اسکار از زمان وقوع آن موضوع مورد بحث بوده است. همه از دوستانش تا همسرش در مورد این اتفاق حرف می‌زنند. اما جیدن اسمیت به جای اظهار نظر در مورد رفتار پدرش، حرف دیگری می‌زند. اما متأسفانه نظرات او به مذاق همه خوش نیامده است. اظهارات این جوان ۲۳ ساله موجی به راه انداخته است که اصلا خوب نیست.

جیدن با بحث و جدل غریبه نیست. در گذشته، این خواننده رپ در فیلمی که همراه پدرش بازی کرده بود یک شکست افتضاح خورده بود و همچنین به خاطر صحبت با مادر و مادربزرگش در برنامه Red Table Talks درباره داروهای روانگردان، مشکلات قانونی پیدا کرده بود. بنابراین دیگر هیچ موضوعی در مورد این پسر مشهور عجیب نیست. به نظر می‌رسد که کسی به آنچه او می‌گوید اهمیتی نمی‌دهد و کامنت‌های اخیر او هم مورد تمسخر قرار گرفته‌اند.

جیدن اسمیت به افراد  هم سن و سال خود تندی می‌کند
جیدن اسمیت در مصاحبه‌ای بچه‌های هم سن و سال خود را مسخره کرد. در حالی که بقیه ما بر سر اینکه نسل چه کسی بهتر است جدال می‌کنیم، این جوان ۲۳ ساله نسل خودش را خراب می‌کند. اسمیت در این مصاحبه گفت: «بسیار خوشحالم که دوران کودکی‌ام را بیشتر با بزرگسالان گذراندم تا با بچه‌های هم سن خودم، زیرا چیزهای بیشتری از بزرگسالان یاد می‌گرفتم تا از بچه‌های هم سن خودم.»او ظاهراً جزو نسل خودش نبود. جیدن اضافه کرد: «من فقط می‌گویم آیا می‌توانیم در مورد وضعیت سیاسی و اقتصادی جهان در حال حاضر صحبت کنیم؟ آیا می‌توانیم در مورد آنچه در محیط زیست می‌گذرد حرف بزنیم؟ آیا می‌توانیم در مورد هر چیزی صحبت کنیم؟ او همچنین این صحبت‌ها را با گفتن اینکه دوست دارد رشد کند و انعطاف‌پذیر باشد، تمام کرد.

مردم جیدن اسمیت را به خاطر اینکه نسل خود را مسخره می‌کند، مسخره می‌کنند
نسل جیدن اسمیت او را مسخره می‌کند به خاطر اینکه او آنها را مسخره می‌کند. مردم از اینکه او می‌گوید تمام چیزی که هم‌نسلانش می‌خواهد انجام دهد گفتن «برادر» و «سلفی گرفتن» است، خوششان نمی‌آید. کاربران توییتر ساکت نمی‌مانند؛ آن‌ها هم به شکل‌های مختلف مثلا اینکه اسمیت جوانی است که تازه از خواب بیدار شده و یا اینکه کودکی اسمیت چگونه بوده او را مسخره می‌کنند.

در یکی از توییت‌های همراه با عکسی از تانوس (یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کمیک آمریکایی) که به دوربین خیره شده است، آمده است: «جیدن اسمیت وقتی که برای کریسمس به جای کتابی در مورد چگونگی حل تورم در بنگلادش، یک پلی استیشن ۵ می‌گیرد». ظاهرا روزی بدون بحث در مورد خانواده اسمیت وجود ندارد و تقریباً به یک اتفاق روزمره تبدیل شده است.
برچسب ها: ویل اسمیت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها