به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۳۳۲۶۴۸

افشای گلایه پیکه به روبیالس از VAR پیش از ال‌کلاسیکو

گروه ورزشی: فایل‌های صوتی جدید منتشر شده نشان می‌دهد که رسوایی ارتباط نزدیک جرارد پیکه، مدافع بارسا، با لوییس روبیالس همچنان ادامه دارد.
افشای گلایه پیکه به روبیالس از VAR پیش از ال‌کلاسیکو
انتشار مکالمات بین پیکه و روبیالس در چند روز اخیر و خصوصا بر سر موضوع برگزاری سوپرکاپ اسپانیا در کشور عربستان سعودی جنجال بسیاری را به همراه داشته است. 
حالا ال کونفیدنسیال فایل‌های صوتی جدیدی را منتشر کرده که مربوط به چهار روز پیش از برگزاری دیدار ال‌کلاسیکو در فصل 20-2019 است و در آن رییس فدراسیون فوتبال با پیکه تماس گرفته تا درباره شرایط روحی او پس از بازی برابر رئال سوسیه‌داد از این بازیکن سوال کند. 
 

بارسا در 14 دسامبر 2019 برابر سوسیه‌داد به میدان رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد. پیکه مدعی بود که یکی از بازیکنان حریف در دقایق پایانی او را کشیده و باید یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام می‌شد. اتفاقی که در نهایت رخ نداد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. 
این در حالی بود که یکی از گل‌های سوسیه‌داد روی ضربه پنالتی و در صحنه‌ای مشابه رخ داد که بوسکتس اقدام به کشیدن پیراهن یکی از بازیکنان حریف کرده و داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد. 
متن مکالمه منتشر شده به این شرح است:
روبیالس: حالت چطور است؟
پیکه: بسیار بد، امروز اصلا خوب نبودند. 
روبیالس: چه اتفاقی افتاد، من صحنه مربوط به کمک داور ویدیویی را ندیدم؟
پیکه: خب، آنها با کمک داور ویدیویی مشورت نکردند و این پنالتی واضحی بود. از اتاق کمک داور ویدیویی نیز کسی چیزی نگفت. آنها باید به داور خبر می‌دادند. خصوصا وقتی در نیمه اول خطای بوسکتس را گرفته بودند.
روبیالس: تو می‌دانی که شرایط چطور است جرارد؟ من این صحنه را ندیدم. قسم می‌خورم که ندیدم. من در سویل بودم و آنجا تلویزیون بود اما من بازی را ندیدم. می‌دانم که خطای مشکوکی روی تو انجام شد و می‌دانم که پنالتی گرفته نشد، آنها به من گفتند. اما صحنه کشیده شدن باید بسیار واضح باشد. اما بعدا خواهم دید. اگر آنها اشتباه کرده باشند... می‌دانی که من تمایلی به ضرر زدن یا سود رساندن به کسی ندارم، درست است؟
 

چهار روز پس از این مکالمه بود که دیدار معوقه دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ برگزار شد. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دو پنالتی در صحنه خطای ایوان راکتیچ روی واران و همچنین خطای دیگری از سوی لنگله برای رئال مادرید گرفته نشد. 
رئالی‌ها پس از پایان این بازی با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی نسبت به عدم دخالت کمک داور ویدیویی روی این صحنه و سوختن پنالتی‌شان اعتراض کردند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها