به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۳۳۵۴۳۶

تلاش فدراسیون برای برگزاری دیدار دوستانه با کانادا

گروه ورزشی: سرپرست فدراسیون فوتبال از تلاش برای برگزاری دیدار دوستانه برابر تیم ملی کانادا خبر داد.
تلاش فدراسیون برای برگزاری دیدار دوستانه با کانادا
جلسه امروز هیئت‌رئیسه فدراسیون بدون نتیجه خاصی به پایان رسید اما میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون با حضور در جمع خبرنگاران پاسخگوی سؤالات آنها بود که بخشی از این گفتگو به اردوی آماده‌سازی تیم ملی اختصاص داشت.
درحالی‌که بسیاری از کشورهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای اردوهای آماده‌سازی خود برنامه‌ریزی انجام داده‌اند و حتی طی روزهای اخیر نیز اخباری مبنی بر دیدارهای دوستانه کره جنوبی و عربستان با تیم‌های مطرح دنیا منتشر شد، اما هنوز هیچ‌کدام از حریفان تدارکاتی تیم ملی مشخص نشده‌اند.
یکی از تیم‌هایی که شایعاتی در خصوص برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران مطرح شده، کاناداست. تیم ملی کانادا که در مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه کونکاکاف قرار داشت، توانست بالاتر از مکزیک و آمریکا برای اولین‌بار از سال ۱۹۸۶ به جام جهانی صعود کند.
میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون در خصوص برگزاری بازی دوستانه با کانادا گفت: دنبال آن هستیم. قبلاً هم عرض کرده بودم تا زمانی که قرارداد را امضا نکنیم، به نظرم هیچ بازی فیکس نشده و دنبال این هستیم تا این کار را نهایی کنیم.
درحالی‌که زمان زیادی تا آغاز فیفا دی پیش رو باقی نمانده، هنوز هیچ دیداری دوستانه برای شاگردان اسکوچیچ قطعی نشده و باید دید چه زمانی حریف تیم ملی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.
برچسب ها: تیم ملی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها