به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۳۳۶۶۴۴

اعلام زمان اجرایی شدن طرح رتبه‌‍بندی معلمان

اعلام زمان اجرایی شدن طرح رتبه‌‍بندی معلمان
گروه جامعه:نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد و طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۲ سال در مجلس تصویب شده و احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد. احمد محرم زاده در مراسم بزرگداشت مقام معلم در اهر از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در ماه‌های آینده خبر داد و افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۲ سال در مجلس تصویب شده و احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد.
 
احمد محرم‌زاده بابیان این‌که مجلس و دولت به معیشت و مقام معلمان توجه می‌کند، گفت: از آغاز به‌کار مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به‌صورت متحدانه تاکید بر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را داشتند، چراکه پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد.وی ادامه داد: زمانی قصد داشتند تا سند ۲۰۳۰ را در آموزش و پرورش اجرا کنند، ولی با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، مانع اجرای این سند ننگین شدند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کیفی‌سازی آموزش در مدارس تاکید کرد و یادآور شد: استعدادیابی و کیفی‌سازی آموزش در مدارس انتظاری است که از آموزش و پرورش شهرستان داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها