به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۳۳۷۵۱۷
برزگر:

چنین رفتارهایی در فرهنگ مردم تبریز نیست

چنین رفتارهایی در فرهنگ مردم تبریز نیست
گروه ورزشی:پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حاشیه‌های دیدار این تیم مقابل تراکتور گفت: من اطمینان دارم این اتفاقات در تضاد کامل با فرهنگ مردم آذربایجان بود که اسیر دست عده اندکی تماشاگرنما شد.
 محمد برزگر با اشاره به دیدار پرسپولیس و تراکتور که به دلیل پرتاب سنگ و اشیا از سوی هواداران منتسب به تیم تبریزی نیمه کاره ماند گفت: صحبت از یک فوتبال فنی نمی‌کنیم، بلکه شاهد جنگی غیرمنتظره از سوی عده اندکی که تیشه به ریشه فرهنگ آذربایجان می‌زدند، بودیم.
 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: آذری‌ها را خیلی خوب می‌شناسم و دوستان بسیاری دارم که ترک زبان هستند اما هرگز در تفکرات آنها چنین اتفاقاتی جایی نداشت. رفتار روز بازی پرسپولیس و تراکتور نه تنها غیرورزشی بلکه غیرانسانی بود. خدا به تمام اعضای دو تیم رحم کرد که اتفاق بدی رخ نداد.

او درباره واکنش امید عالیشاه به پرتاب سنگ که از سوی کاپیتان پرسپولیس تکرار شد تاکید کرد: فشار بسیار زیادی روی بازیکن می‌آید اما قبول دارم نباید چنین رفتاری از سوی عالیشاه رقم می‌خورد، بازیکن حرفه ای در چنین بحران‌هایی باید خودش را نشان دهد. همانطور که نمی‌توان رفتار عده‌ای از هواداران تراکتور را درک کرد باید به عالیشاه هم تذکر داد که باعث آرامش شود.

برزگر تاکید کرد: کمیته انضباطی بارها درباره چنین اقداماتی حکم صادر کرده اما تمام این مسائل نشان می‌دهد کافی نبوده که باعث می‌شود بازی در شهر بافرهنگی مثل تبریز چنین حاشیه‌هایی را به همراه داشته باشد. پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی باید هر چه زودتر تکلیف نتیجه این دیدار و اتفاقات حاشیه‌ای که در آن رخ داده است را مشخص کند تا شاید اندکی از شوک هواداران فوتبال در ایران کاسته شود.
مرجع : مهر
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها