به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۳۷۹۹۴

جنایت در غرب ایران؛ آدم‌ربایی در تهران

جنایت در غرب ایران؛ آدم‌ربایی در تهران
گروه حوادث: مردی جوان که به اتهام قتل زنی در یکی از شهرهای غربی ایران تحت تعقیب بود، پس از ربودن و سرقت از یک زن دیگر در تهران دستگیر شد.چند روز قبل زنی جوان به اداره پلیس رفت و گفت توسط یک راننده مسافرکش ربوده شده است. وی در توضیح ماجرا گفت: عصر برای خرید از خانه خارج شدم و به بازار رفتم. ساعتی بعد کنار خیابان منتظر تاکسی ایستادم که به خانه برگردم و یک خودروی پژو مقابل پایم ترمز کرد. وقتی مسیرم را گفتم راننده که مردی جوان بود با تکان دادن سر خواست که سوار شوم.

من به گمان اینکه راننده، مسافرکش است سوار ماشین شدم، اما او پس از طی مسافتی به بهانه ترافیک مسیرش را تغییر داد و وارد خیابانی خلوت شد. وقتی به او اعتراض کردم ناگهان از زیر صندلی‌اش چاقویی بیرون آورد و مرا تهدید به قتل کرد. خیلی ترسیده بودم و هرچه به راننده التماس کردم که رهایم کند اهمیتی نمی‌داد.حتی می‌خواستم در ماشین را باز و خودم را به بیرون پرتاب کنم، اما دستگیره‌ای وجود نداشت و در از داخل باز نمی‌شد. شاکی گفت: تازه فهمیدم که به دام یک مجرم خطرناک افتاده‌ام. او ‌در محلی کاملا خلوت توقف کرد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس کیفم را که داخل آن کارت‌های عابربانکم، پول و موبایلم بود را سرقت و بعد مرا به بیرون از ماشین انداخت.

به‌گفته شاکی، این پایان ماجرا نبود چرا که راننده آدم‌ربا پس از سرقت گوشی موبایل زن جوان، نرم افزار تقلید صدا روی گوشی وی نصب کرده و با تغییر صدای خودش و ارسال یک پیام صوتی برای دوستان این زن، دست به کلاهبرداری زده بود.شاکی گفت: سرقت در آخرین ساعات پنجشنبه اتفاق افتاد و من باید تا شنبه صبر می‌کردم تا حساب‌هایم را مسدود و خط موبایلم را غیرفعال کنم. متهم نیز از فرصت سوءاستفاده کرده و با صدای زنانه برای دوستان و اطرافیانم پیام صوتی فرستاده و یک شماره کارت داده و با گفتن این جمله که من نیاز فوری به پول دارم، از آنها درخواست پول کرده بود. او با این ترفند از برخی از دوستانم از یک میلیون تا ۵ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.

با این شکایت، پرونده‌ای تشکیل شد و تیمی از مأموران با دستور قاضی محمد امین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای بازداشت متهم فراری را آغاز کردند. آنها در جریان بررسی‌های تخصصی موفق شدند هویت مرد آدم‌ربا را شناسایی کنند و معلوم شد که وی یک مجرم تحت تعقیب است و در سال ۹۶ و در جریان یک درگیری در یکی از شهرهای غربی کشور مرتکب قتل یک زن شده است. هم‌اکنون تحقیقات برای بازداشت متجاوز فراری پایتخت ادامه دارد.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها