به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۳۸۰۵۹

فرهادمجیدی دوباره به ذخیره‌ها میدان می‌دهد؟

فرهادمجیدی دوباره به ذخیره‌ها میدان می‌دهد؟
گروه ورزشی:فرهاد مجیدی می‌تواند در دو بازی آینده، از بازیکنان ذخیره استفاده کند اما رویای رکوردشکنی، بزرگترین مانع این تصمیم است.قهرمانی استقلال پس از ۹ سال، رویایی بود که این فصل مجیدی با آن فصل را آغاز کرد و در نهایت هم، توانست به آن برسد. استقلالی‌ها به لطف نتایج خوب و لغزش رقبای‌شان، سه هفته زودتر به قهرمانی لیگ رسیدند. قهرمانی زودهنگام، معمولا فرصتی برای بازی دادن به بازیکنان نیمکت نشین است. در استقلال اما، رویای رسیدن به دو رکورد بزرگ شانس بازی کردن نیمکت نشین‌ها را تهدید می‌کند.
 
مجیدی در اولین بازی پس از قطعی شدن قهرمانی مقابل آلومینیوم، از چند بازیکن ذخیره تیمش در ترکیب تیمش استفاده کرد. نتیجه این تصمیم هم، توقف مقابل آلومینیوم در تهران بود. استقلال دو بازی آینده، با مس در رفسنجان و نفت مسجدسلیمان در تهران روبرو خواهد شد. مس در خانه، تیم خطرناکی است و فقط سه تیم توانسته‌اند در رفسنجان با پیروزی به خانه برگردند. نفت مسجدسلیمان هم یکی از کاندیداهای اصلی سقوط محسوب می‌شود و با انگیزه و تمام قوا در تهران به میدان خواهد رفت. موضوعی که باعث می‌شود مجیدی برای بازی دادن به بازیکنان ذخیره تیمش در این دو بازی، دچار تردید شود.

استقلال پس از رسیدن به قهرمانی، به دنبال دو رکورد دیگر در لیگ برتر است. کسب ۷۰ امتیاز، که تا به حال تیمی نتوانسته به آن برسد. حتی در دوره‌هایی که لیگ با ۱۸ تیم برگزار می‌شد هم، هیچ کدام از قهرمان‌های لیگ موفق نشده بودند چنین امتیازی کسب کنند. استقلال برای رسیدن به ۷۰ امتیاز، باید هر دو بازی آینده را با برد پشت سر بگذارد. دومین رویای استقلالی‌ها، قهرمانی بدون شکست است.بازی در رفسنجان،‌ می‌تواند خطری جدی برای کسب این عنوان باشد. موضوعاتی که شاید، باعث شود مجیدی در دو بازی آینده بیشتر به بازیکنان اصلی اعتماد کند و نیمکت نشین‌های استقلال، همچنان از دور بازی‌های تیم‌شان را ببینند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: فرهاد مجیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها