به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۴۰۶۷۲

پایان فیلمبرداری فیلم جدید «نولان»

پایان فیلمبرداری فیلم جدید «نولان»
گروه فرهنگی: فیلمبرداری فیلم سینمایی «اوپنهایمر» درباره زندگی دانشمند و فیزیکردان آمریکایی ملقب به پدر بمب اتمی، به پایان رسید.به گزارش ایسنا، تولید فیلم «اوپنهایمر» ساخته «کریستوفر نولان» از ماه فوریه آغاز شده بود و به تازگی در کالیفرنیا و پس از پنج ماه فیلمبرداری به پایان رسید.
 
این فیلم سینمایی برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ از سوی کمپانی یوینورسال برنامه‌ریزی شده و حالا «نولان» یک سال برای تدوین و تکمیل مراحل فنی این فیلم فرصت دارد.گفته می‌شود این فیلم که در آن «کیلین مورفی» در نقش «رابر اوپنهایمر» بازی کرده با بوجه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و کمپانی یونیورسال نیز پس از قطع همکاری «نولان» با برادران وارنر، پخش این فیلم را برعهده دارد.

ساخته جدید «نولان» که از فضای فیلم‌های علمی تخیلی او فاصله گرفته و شبیه فیلم «دانکرک» یک روایت تاریخی است، به صورت ترکیبی از فرمت‌های IMAX و ۶۰ و ۶۵ میلیمتری فیلمبرداری شده و بر اساس اعلام کمپانی یونیورسال نخستین پروژه سینمایی است که در آن از فیلمبرداری آنالوگ سیاه و سفید IMAX استفاده می‌شود. 
فیلم‌نامه این فیلم بر اساس کتاب «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» نوشته شده و علاوه بر «کیلین مورفی» در نقش اصلی؛ «امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور»  «مت دیمون»، «کنت برانا» و «کیسی افلک» بازیگران اصلی این فیلم هستند.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها