به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۴۰۹۳۱

پایان 500 کیلومتر دوچرخه‌سواری؛ رونالدو به مقصد رسید!

گروه ورزشی: رونالدو، مالک باشگاه وایادولید، بالاخره موفق شد به قولی که برای صعود این باشگاه به لالیگا داده بود عمل کند.
پایان 500 کیلومتر دوچرخه‌سواری؛ رونالدو به مقصد رسید!
رونالدو در سال 2018 تصمیم گرفت بار دیگر و این بار در مقام مالک به دنیای فوتبال برگردد و 51 درصد از سهام باشگاه وایادولید را خریداری کرد. 
این اسطوره فوتبال برزیل مدتی قبل وعده داده بود ‌در صورتی که این باشگاه موفق به صعود به لالیگا شود، مسیری زیارتی را که شهرت بسیاری در اسپانیا دارد طی کند و حالا موفق شد پس از چند روز رکاب‌زنی به این وعده عمل کند.  
وایادولید چند روز قبل موفق شد با پیروزی 3-0 مقابل اوئسکا جواز صعود به لالیگا را به‌دست بیاورد و حالا می‌تواند بار دیگر به سطح اول فوتبال اسپانیا برگردد.
 

همسر رونالدو نیز او را در این سفر همراهی کرد تا بتواند این مسیر طولانی را طی کند. این دو نفر رکاب زدن را از ورزشگاه خانگی وایادولید آغاز کردند که در فاصله 500 کیلومتری تا مقصد قرار داشت. 
گفته می‌شود که آنها برنامه‌ریزی دقیقی برای طی کردن مسافتی مشخص در هر روز داشتند و در حالی که این سفر را روز یکشنبه آغاز کرده بودند، موفق شدند در روز پنج‌شنبه این مسیر را به پایان برسانند تا رونالدو به وعده‌ای که در این‌باره داده بود عمل کند و به این شکل صعود باشگاهش را به رقابت‌های لالیگا جشن بگیرد.
رسم عادی طی کردن این مسیر با پای پیاده است اما رونالدو پیش از شروع این مسیر در گفت‌وگو با سایت رسمی وایادولید اظهار داشت:« من پیش از این قول داده بودم که اگر ما به لالیگا برگشتیم، مسیر کامینو ده سانتیاگو را طی کنم. من این کار را با دوچرخه انجام می‌دهم چون توانایی این که در این مسیر بدوم را ندارم..»
او همچنین با اشاره به مشکلاتی که ممکن بود در طول این مسیر برایش ایجاد شود اضافه کرد:« این اتفاقی بسیار زیبا خواهد بود. من می‌دانم که انجام این کار از نظر فیزیکی و جسمانی سخت است اما منتظر تجربه‌ای بسیار فراموش نشدنی برای خودمان هستیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها