به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۳۴۱۹۲۸

حسین حسین شعارتون، دروغ و دزدی کارتون!

حسین حسین شعارتون، دروغ و دزدی کارتون!
گروه جامعه: همزمان با اعلام استعفای وزیر کار،  شماری از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی برای چندمین روز متوالی در برخی از شهرها  تجمع کرده و علیه دولت شعار دادند.
ویدئوهایی که از تجمع بازنشستگان مقابل استانداری اهواز منتشر شده، نشان می‌دهد آنها شعار می‌دهند: «حسین حسین شعارتون، دروغ و دزدی کارتون!»  دور جدید اعتراضات بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی پس از تعطیلات میانه خرداد آغاز شد و هم‌چنان ادامه دارد. روز ۱۵ خرداد که تعطیل عمومی است، دولت اعلام کرد تنها ۱۰ درصد حقوق بازنشستگانِ غیرحداقل‌بگیر را افزایش خواهد داد.
معترضان می‌گویند قرار بود در سال جاری حقوق‌ها در سایر سطوح درآمدی به‌جز حداقل‌بگیرها ۳۸ درصد به‌‌علاوه ۵۱۵ هزار تومان افزایش پیدا کند که این قانون رد شد و طبق اخبار منتشرشده فقط ۱۰ درصد به حقوق‌ها اضافه می‌شود که با تورم شدید در کشور هیچ تناسبی ندارد. امروز سه‌شنبه، ۲۴ خرداد، حجت‌الله عبدالملکی، وزیر کار که از حامیان افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان غیر حداقل‌بگیر بود، از سمت خود کناره‌گیری کرد. اظهارات وی در حوزه اقتصاد و اشتغال بارها با انتقاد و تمسخر کارشناسان و فعالان فضای مجازی مواجه شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها