به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۴۲۲۱۵
از باشگاه یونانی فسخ گرفتم و به ایران آمدم؛

آزادی: شکایت از استقلال دروغ است

گروه ورزشی: مهاجم سابق استقلال تاکید کرد هیچ شکایتی از این باشگاه انجام نداده است.
آزادی: شکایت از استقلال دروغ است
ساعاتی قبل خبری منتشر شد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به‌خاطر شکایت محمدرضا آزادی، مهاجم سابق آبی‌ها که اکنون در آلومینیوم اراک عضویت دارد بسته شده، اما این بازیکن به‌طور جدی چنین موضوعی را تکذیب کرد.
محمدرضا آزادی در گفت‌وگویی کوتاه با "ورزش سه"، در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر بسته شدن پنجره باشگاه استقلال عنوان کرد: من هیچ‌وقت چنین کاری انجام نمی‌دهم و نمی‌دانم این داستان و شایعه عجیب که به من نسبت داده‌اند، از کجا عنوان شده است.
او در خصوص اینکه گفته می‌شود شاید باشگاه پانتولیکوس یونان در زمان پیوستن او به استقلال مطالباتی داشته و از این باشگاه ایرانی درخواست کرده است، گفت: اصلا چنین مسائلی نیست. من ابتدا، قراردادم با باشگاه پانتولیکوس یونان را فسخ کردم و بعد به‌عنوان بازیکن آزاد به استقلال آمدم.
آزادی یادآور شد: زمانی که از باشگاه یونانی جدا شدم، تسویه حساب گرفتم و دو طرف عنوان کردند که هیچ تعهدی نسبت به یکدیگر ندارند؛ پس از فسخ قرارداد با پانتولیکوس، بازیکن آزاد شدم و بدون مشکل با استقلال قرارداد بستم.
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها