به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۴۳۵۹۹

پربیننده ترین سریال های ایرانی پخش شده از صدا و سیما

گروه فیلم و سریال: تماشای فیلم و سریال همواره از جایگاه بسیار مناسبی در میان خانواده های ایرانی برخوردار است، از این رو همواره به دلیل علاقه و استقبال بسیاری که از فیلم های شبکه خانگی انجام می شود، شاهد افزایش تولید فیلم ها و سریال های ایرانی در موضوعات مختلفی همچون عاشقانه، جنایی، درام و... خواهیم بود.
پربیننده ترین سریال های ایرانی پخش شده از صدا و سیما
اگر شما به دنبال بهترین سایت دانلود فیلم و سریال جدید ایرانی هستید، با ما همراه باشید تا در انتهای این بخش با بهترین سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی اشنا شوید.

دانلود سریال یوسف پیامبر

ستارگان: محمود پاک نیت، الهام حمیدی، سیروس کهوری نژاد، امیرحسین مدرس، رحیم نوروزی، جعفر دهقان، عباس غزالی، مصطفی زمانی، کتایون ریاحی، پروانه معصومی، اردلان شجاع کاوه، لیلا بلوکات، اسماعیل سلطانیان، جهانبخش سلطانی، فرشته سرابندی، زهیر یاری، عباس امیری، جمشید صفری، ارسلان قاسمی، زهرا سعیدی، علی طالب لو، مهوش صبرکن، فرج الله سلحشور
زمانی که یعقوب علیه‌السلام، مردمان بنی‌اسرائیل را به معبود یگانه عالم فرا خوانده و از پرستش خدایان سرد و سنگی انذار می‌دهد؛ خداوند کریم، پیامبر بعدی را در نسل او قرار داده و یوسف علیه‌السلام را به وی عطا می‌کند که در حسن و جمال، بی‌نظیر است. یوسف علیه‌السلام در کودکی رویای عجیبی می‌بیند؛ رویایی که در آن خورشید و ماه و ۱۱ ستاره برای او به سجده می‌افتند. یعقوب علیه‌السلام که این رویای عظیم را می‌شنود؛ به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند. پس از چندی، برادران یوسف که به علاقه پدرشان نسبت به یوسف رشک می‌ورزیدند، او را به صحرا برده و به چاه بدخواهی می‌افکنند؛ اما خداوند که اراده فرموده تا به واسطه یوسف علیه‌السلام، مردم را به راه نجات و هدایت دعوت نماید؛ او را از پستی چاه رهانیده و بلندی مقام و مرتبت عطا می‌نماید.

دانلود سریال مختارنامه

مختارنامه نام مجموعه‌ای تلویزیونی درباره زندگی و قیام مختار ثقفی پس از حادثه عاشورا به کارگردانی داوود میرباقری است. تولید مختارنامه از ۱۳۸۱ش تا ۱۳۸۸ش طول کشید. اولین قسمت این مجموعه، جمعه ۹ مهر ۱۳۸۹ش از شبکه اول سیما جمهوری اسلامی ایران پخش شد. مجموعه مختارنامه توسط بسیاری از شبکه‌های عربی زبان نیز پخش شده است.در ادامه، داستان به وقایع سال ۶۰ قمری و مرگ معاویه و حکومت یزید و جریان بیعت گرفتن از امام حسین(ع) رفته و در نهایت پنج سال بعد از حادثه عاشورا، مختار به عنوان رهبر چهارمین قیام پس از عاشورا با متحد کردن شیعیان و همکاری ابراهیم بن مالک اشتر در کوفه علیه حکومت امویان قیام می‌کند و با شعار «یا لثارات الحسین»به خونخواهی امام حسین(ع) و شهدای کربلا، از قاتلان آنها انتقام می‌گیرد و سپس در کوفه به مدت ۱۸ ماه حکومت تشکیل می‌دهد. وی در این مدت سه جنگ بزرگ با ابن زیاد، سپاه شام و آل زبیر را پشت سر می‌گذارد که در نهایت، قیام به دست مصعب بن زبیر در هم شکسته و مختار کشته می‌شود.

دانلود سریال ستایش 3

در فصل سوم، حشمت فردوس که به‌دنبال بازیابی اعتبار از دست رفته‌اش است، به‌واسطهٔ نوه‌اش محمد، به ستایش نزدیک و در خانهٔ او ساکن می‌شود. صابر که از رفتارش با حشمت پشیمان است، با نقشهٔ پری‌سیما کشته می‌شود و پری‌سیما صاحب همهٔ اموال حشمت فردوس می‌گردد. انیس، توانایی تکلم خود را بازمی‌یابد و تهدیدی بزرگ برای پری‌سیما محسوب می‌شود. در همین گیر و دار، ستایش درگیر یک رابطهٔ عاطفی با پسر همسایه‌اش می‌شود. رابطه‌ای که مشکلات جدیدی را پیش رویش می‌گذارد. حشمت فردوس با همراهی نوه‌اش، محمد و همکاری زن باغداری به نام «خانم بزرگ»، موفق می‌شود بخشی از سرمایه از دست رفتهٔ خود را برگرداند. از طرفی نازگل، نوهٔ حشمت با همکاری شوهرش موفق می‌شود اسنادی برای ابطال وکالت‌نامهٔ حشمت فردوس به پسرش که موجب از دست رفتن اموالش شده‌ است، به‌دست بیاورد. در همین اثنا، مهدی مظفری که به ستایش علاقه‌مند شده، از او خواستگاری می‌کند، اما در اتفاقی ناگهانی تصادف می‌کند. ستایش، پس از این تصادف تصمیم می‌گیرد به مهدی جواب مثبت بدهد. این تصمیم او با واکنش منفی اعضای خانواده همراه است. ستایش علی‌رغم مخالفت خانواده‌اش با مهدی مظفری ازدواج می‌کند. پری‌سیما که از موفقیت وکلای فردوس در ممانعت از فروش اموالش با خبر می‌شود با همکاری راننده‌اش حمید صناداری ، نقشه قتل حشمت فردوس را می‌کشد و برای این کار از زیور، زن دوم صابر کمک می‌گیرد.

انیس، زن اول صابر که از نقشه پری‌سیما با‌خبر است، حشمت را از نقشه قتل مطلع می‌کند. اما حشمت باور نمی‌کند و سر قرار می‌رود. زیور، حشمت را به یک کارخانه قدیمی می‌کشاند، سپس حمید و همدستانش حشمت را دوره می‌کنند تا او را به قتل برسانند. در همین اثنی با اطلاع انیس ، پلیس از راه می‌رسد و حمید، زیور و بقیه همدستانش را دستگیر می‌کند. پری‌سیما پس از تماس حمید و دریافت خبر دستگیریشان، به انیس حمله می‌کند تا او را خفه کند. برادر انیس که سردرد شدیدی دارد و در‌حالی‌که اسلحه در دستش است، با دیدن این صحنه سراسیمه، خود را به حیاط خانه می‌رساند و به‌سمت پری‌سیما شلیک می‌کند و او را به قتل می‌رساند. حشمت فردوس که حالا قاتلان پسرش را می‌شناسد، اعلام می‌کند شکایتی از کسی ندارد. پس از پایان این غائله، حشمت از ستایش درخواست کرد که برای او از خانم بزرگ خواستگاری کند. ستایش نیز به‌همراه محمد از خانم بزرگ خواستگاری می‌کنند. خانم بزرگ به‌شرط سپردن کارها به محمد و بازنشسته شدن حشمت و همچنین برگزاری مراسم عروسی، به حشمت جواب مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند. اموال حشمت با پیگیری نازگل و شوهرش باز پس گرفته می‌شود و ستایش و محمد ادارهٔ غرفهٔ میوه‌فروشی و میدان تره‌بار فردوس را بر‌عهده می‌گیرند.

دانلود سریال پایتخت 6
قصهٔ سریال «پایتخت ۶» با فوت بابا پنجعلی و اهدای اعضای بدن او آغاز می‌شود. بهبود فریبا(مهران احمدی) پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهیمه(نسرین نصرتی) را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهبود در این فصل به بیماری سندرم دست بی‌قرار مبتلا است. بهتاش(بهرام افشاری) که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود، حالا دروازه‌بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده‌است و به بازیکن فوتبال پیتر چک علاقه دارد و نقی معمولی هم سیاسی شده و راننده و محافظ شخصی نمایندهٔ مجلس است. هما، همسر نقی هم گویندهٔ اخبار شده‌است. ارسطو با فردی به اسم کاووس ناخواسته وارد فروش مواد مخدر می‌شود و از ماشین نقی که رانندهٔ نمایندهٔ مجلس است، برای جابجایی مواد استفاده می‌کند،بهتاش هم که در پست دروازه بان برای نساجی درخشیده به پانایتینایکوس یونان می‌پیوندد. آن طرف هم رحمت با خانم بیاتی ازدواج میکند. بعد از این اتفاقات به یک سال بعد می رود که برادر هما از نقی به جرم مبتلا کردن پدر خود به بیماری کرونا و مرگ پدرش شکایت می کند. ارسطو هم که به جرم توزیع و پخش مواد مخدر دستگیر شده بود آزاد می‌شود و به کار توزیع شلوار می زند. همچنین رحمت سه قلو دار میشود. بهتاش شب قبل تحویل سال متوجه می‌شود که از تیم پاناتینایکوس اخراج شده. بالاخره ستار برادر هما شکایتش را پس می‌گیرد و از نقی می‌گذرد.
مرجع دانلود سریال ایرانی و دانلود سریال خارجی در مرسی دانلود
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها