به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۳۴۴۰۳۲

تام کروز برای اولین بار میلیاردی شد

تام کروز برای اولین بار میلیاردی شد
گروه فرهنگی: ، «تاپ گان: ماوریک» با بازی تام کروز به این ترتیب اولین فیلم سال ۲۰۲۲ و دومین فیلم دوران کووید است که پس از «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» از مرز یک میلیارد دلار عبور می‌کند. نکته قابل توجه این است که «ماوریک» در روسیه یا چین نمایش داده نشده است.

«ماوریک» پس از اکرانی ۳۱ روزه به این مرز رسیده و به تنها فیلم تام کروز بدل شده که از یک میلیارد دلار عبور کرده است. پرفروش‌ترین فیلم تام کروز تا پیش از این «ماموریت غیرممکن: فال آوت» بود که سال ۲۰۱۸ با فروش ۷۹۱ میلیون دلار در راس فروش فیلم‌های این بازیگر نشسته بود.بدون محاسبه فروش آخر هفته اخیر، «ماوریک» با فروش ۵۲۱ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم سال در آمریکا هم شده بود. این فیلم ۴۸۴.۷ میلیون دلار هم در بازار بین‌المللی فروخته است و از «دکتر استرنج در چند جهان دیوانگی» با فروش ۹۴۳ میلیون دلار که پرفروش‌ترین فیلم در سطح جهان در سال ۲۰۲۲ بود، پیش افتاد.

پارامونت اعلام کرده اکنون تماشاگران برای چندمین بار به سالن‌های سینما می‌روند و نمایشگرهای آیمکس هم فروش را بیشتر کرده است. ۱۶ درصد تماشاگران در چهارمین تعطیلات آخر هفته نمایش این فیلم، بیش از یک بار است که آن را می‌بینند.«تاب گان: ماوریک» با بودجه ۱۷۰ میلیون دلاری توسط جوزف کوشینسکی ساخته شده است.پارامونت با این فیلم همه سختی‌های دوران کرونا را که نتوانست هیچ فیلمی را اکران کند، جبران کرد.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها