به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۴۵۶۴۱

اسماعیل‌نژاد؛ این سوپراستار عجیب و غریب

اسماعیل‌نژاد؛ این سوپراستار عجیب و غریب
گروه ورزشی:تا مدت‌ها می شود به عملکرد امین اسماعیل نژاد در ست پنجم دیدار برابر لهستان نکاه کرد و لذت برد.به گزارش "ورزش سه"، بد نیست اگر یک‌ فلش بک‌ به قبل از لیگ ملت ها بزنیم؛ جایی که گفته می‌شد صابر کاظمی پشت خط زن بی رقیب تیم ملی حداقل در VNL خواهد بود؛ حتی این‌ اختلاف نظر بین ‌والیبال‌دوستان وجود داشت که از بین بردیا سعادت و امین اسماعیل نژاد چه کسی  برای نفر دوم در این پست شایسته تر است.
هر طور که بود بهروز عطایی از بین این گزینه های جذاب کاظمی و اسماعیل نژاد را برای هفته اول انتخاب کرد و آن‌ها را با خود به برازیلیا برد. همانطور هم که انتظار می‌رفت این صابر کاظمی بود که از ابتدای مسابقات جایگاه ثابتی در ترکیب شروع کننده تیم ملی ایران داشت.

قصه شگفت انگیز امین اسماعیل نژاد و تیم ملی از اواسط هفته دوم استارت خورد؛ جایی که عملکرد دور از انتظار صابر کاظمی و البته مصدومیت جزیی او این فرصت را به اسماعیل نژاد داد تا خودش را به ترکیب شش نفره ایران تحمیل کند.

امین به خوبی می‌دانست که این یک فرصت طلایی است و نباید به راحتی آن را از دست بدهد؛ اتفاقا این پسر خوش قد و قامت و خوش استیل والیبال ایران به بهترین شکل ممکن توانست این فرصت را غنیمت بشمارد؛ تا جایی که حالا بعد از آغاز هفته سوم لیگ ملت ها، اسماعیل نژاد تمام نگاه‌ها را نه تنها در ایران که در دنیا هم به خود جلب کرده است.پسر آذری والیبال ایران در هفته اول و با وجود عملکرد نه چندان خوب تیم ملی در برزیل، بهترین بازیکن ایران بود اما قطعا استارت اصلی دلبری او از هفته دوم زده شد؛ جایی که امین در همه بازی های ایران لقب امتیازآورترین بازیکن تیم را به نام خود ثبت کرد.شاهکار اصلی اما دیشب و در گدانسک رقم خورد. اگرچه اسماعیل نژاد امتیاز آورترین بازیکن بازی و حتی ایران هم نبود اما چه کسی است که برد ایران در ست پنجم را به نام این جوان ۲۶ ساله ننویسد.استارت اثر هنری امین اسماعیل نژاد مقابل لهستان وقتی زده شد که ایران امتیاز ۲ را کسب کرد و امین پشت خط سرویس رفت. او به باورنکردنی ترین شکل ممکن از امتیاز ۲ تا ۱۲ پشت خط سرویس ماند تا ۱۰ هزار لهستانی به استیصال کامل برسند؛ در واقع آن‌ها باورشان نمی شد که یک بازیکن توانسته کاری کند که روی تابلوی سالن نتیجه عجیب و غریب ۱۲-۲ مشاهده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها