به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۳۴۵۷۰۷

اختلاس‌ میلیاردی کارمند بانک در خوزستان

اختلاس‌ میلیاردی کارمند بانک در خوزستان
گروه جامعه: فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اختلاسگر ۲ میلیارد تومانی در یک شعبه بانکی در شهرستان رامهرمز به همراه تعدادی اسناد و مدارک شناسایی و دستگیر شد.سردار سید محمد صالحی بیان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی رامهرمز با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متوجه اختلاس کارمند یک شعبه بانک‌ی آن شهرستان شدند، که پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را که قصد خروج از شهرستان را داشت دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد زیادی اوراق قضایی، مُهر، اسناد مالی، کپی کارت ملی مشتریان و همچنین یک قبضه اسلحه پنج تیر شورشی به همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تشکیل پرونده اولیه و ارجاع آن به مراجع قضایی، گفت: تاکنون اختلاس بیش از ۲ میلیارد تومان از مشتریان با حضور نماینده حقوقی بانک محرز شده است.سردار صالحی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
مرجع : عصر ایران
برچسب ها: اختلاس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها