به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۱:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۴۶۱۱۵

لواندوفسکی مایه دردسر بارسا؛ پیشنهاد بالاتر نداریم!

گروه ورزشی: مدیران بارسا از شرایطی که در روند جذب روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، پیش آمده راضی نیستند.
لواندوفسکی مایه دردسر بارسا؛ پیشنهاد بالاتر نداریم!
بحث انتقال لواندوفسکی به بارسلونا یکی از داغ‌ترین و جذاب‌ترین سوژه‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده اما طولانی شدن آن باعث ناراحتی مدیران این باشگاه شده است. 
به نظر می‌رسد که مدیران بارسا به هیچ وجه انتظار نداشتند که روند جذب این بازیکن تا این حد طولانی شود و فکر می‌کردند که خیلی زودتر انتقال او به نوکمپ را نهایی خواهند کرد. 
با این حال، مخالفت جدی مدیران بایرن با فروش این مهاجم لهستانی باعث شد که کار برای او و برای بارسا سخت شود، هرچند موضع آنها در حال حاضر به اندازه آغاز این روند مستحکم نیست و شاید حاضر به فروش باشند اما دو طرف هنوز هیچ توافقی در این زمینه نداشته‌اند. 

آخرین پیشنهاد رسمی این باشگاه اسپانیایی برای جذب لوا 40 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو بند پاداش بود اما بایرن حاضر به پذیرش پیشنهادی کمتر از 50 میلیون یورو بدون بند پاداش نیست. 
در حال حاضر هیچ مذاکره و بحثی بین این دو باشگاه جریان ندارد، چرا که بارسا اعلام کرده که حاضر نیست پیشنهاد بالاتری ارائه دهد چون از نظر آنها چنین مبلغی برای جذب بازیکنی 34 ساله که قراردادش در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد بسیار زیاد است و دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد. 
این در حالی است که لوا باید از 12 جولای در تمرینات بایرن حاضر شود و باید دید که آیا این بازیکن حاضر به همراهی بایرن خواهد بود یا مسیری شبیه به مسیر کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر را در پیش خواهد گرفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها