به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۴۶۵۰۵

مشکل یونایتد با هافبک PSG؛ قیمتش را کم کنید

گروه ورزشی: منچستریونایتد قصد دارد به صورت جدی برای جذب لئاندرو پاردس، هافبک پاری سن ژرمن، اقدام کند.
مشکل یونایتد با هافبک PSG؛ قیمتش را کم کنید
یونایتد نتوانسته عملکرد قابل قبولی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد و بازیکنان مدنظر اریک تن‌هاخ را به خدمت بگیرد. 
این مربی هلندی از زمان حضورش در اولدترافورد از مدیران یونایتد خواسته بود که دست به تغییر و تقویت فهرست این تیم بزنند و گزینه اصلی او برای این تابستان نیز فرانکی دی‌یونگ بود. 
با این حال، این باشگاه هنوز موفق نشده در مذاکره با باشگاه بارسلونا برای جذب این بازیکن موفق عمل کند و پیچیده شدن این شرایط باعث شده که آنها به بررسی شرایط جذب هافبک‌های دیگری که در دسترس قرار دارند بپردازند. 

روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که شیاطین سرخ علاقه زیادی به جذب پاردس دارند و شرایط این بازیکن را به خوبی زیر نظر دارند تا پیشنهادی را برای انتقال او به اولدترافورد به مدیران پی اس جی ارائه دهند. 
مذاکرات اولیه برای خرید این هافبک آرژانتینی انجام شده اما مبلغ مدنظر پی اس جی برای فروش این بازیکن باعث شده که یونایتد اقدام جدی‌تری در این زمینه نداشته باشد چون آنها قصد ندارند مبلغ 35 میلیون یورو برای جذب پاردس هزینه کنند. 
این باشگاه همچنان به جذب این بازیکن علاقمند است اما این اتفاق تنها در صورتی رخ خواهد داد که مدیران این باشگاه فرانسوی حاضر به کاهش مبلغ مدنظرشان باشند تا مدیران شیاطین سرخ بار دیگر به میز مذاکره برگشته و تلاش خودشان برای انتقال او به لیگ برتر را از سر بگیرند، در غیر این صورت به دنبال جذب هافبک دیگری خواهند بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها